Prima Pagina Facebook Facebook face o noua Schimbare foarte Enervanta

Facebook face o noua Schimbare foarte Enervanta

Facebook va face o noua schimbare enervanta pentru utilizatorii din lumea intreaga, ea urmand a fi una dintre cele mai proaste din ultimul an.

Facebook a anuntat ca face o noua schimbare enervanta si de care absolut nimeni nu are nevoie, compania americana parand sa nu aiba vreun motiv sa-i pese de utilizatorii sai. Mai exact, cei de la Facebook au anuntat ca vor afisa mai multe reclame de acum incolo pentru cei care urmaresc in mod activ clipurile video disponibile in platforma sa.

Aici vorbim despre clipurile video pe care Facebook le afiseaza in anumite sectiuni ale website-ului, inaintea rularii acestora urmand a fi afisate reclame pentru utilizatori. Fie ca vorbim despre noua sectiune Watch cu filme si seriale TV, fie ca vorbim despre alte sectiuni unde sunt afisate clipuri video, Facebook va afisa mai multe reclame pentru utilizatori.

Facebook face o noua schimbare foarte enervanta

Facebook va afisa initial reclame de 6 secunde inainte de a afisa clipuri video, iar mai apoi va trece probabil la reclame de durata mai lunga, daca primele vor avea succes. Daca lumea va fi enervata de reclame si va renunta sa mai vada continutul, cei de la Facebook vor renunta, probabil, complet la idee, dar totul depinde de modul in care reactioneaza utilizatorii.

“Next year, we will begin testing pre-roll ads in places where people proactively seek out content, like Watch. While pre-roll ads don’t work well in News Feed, we think they will work well in Watch because it’s a place where people visit and come back to with the intention to watch videos. We’ll start with 6-second pre-roll with the goal of understanding what works best for different types of shows across a range of audiences.”

Facebook este hotarata sa faca mai multi bani din reclamele pe care le afiseaza in reteaua de socializare, iar aceasta schimbare pentru clipurile video era de asteptat la un moment dat. Pana acum lumea nu s-a plans prea mult de reclamele pe care le afiseaza compania americana, asa ca ne putem astepta ca nici aceasta schimbare sa nu genereze prea multe comentarii negative.

Facebook schimbare enervanta