Iata Cati Bani s-au Cheltuit pe Aplicatii de Craciun

Craciunul este una dintre cele mai profitabile perioade ale anului pentru dezvoltatorii de aplicatii, iar in 2017 acestia au avut parte de o evolutie excelenta pentru propriile titluri. Conform celor de la Sensor Tower, in AppStore si Google Play s-au cheltuit 192 de milioane de dolari pentru cumpararea de aplicatii pentru iOS si Android.

Vasta majoritate a acestei sume a fost cheltuita pentru jocuri, mai exact 158 de milioane de dolari, in timp ce doar 36 de milioane de dolari au fost cheltuiti pentru aplicatii obisnuite. Practic, in 2017 vedem din nou ca jocurile sunt cu mult, mult mai populare decat aplicatiile obisnuite, iar acest lucru nu se va schimbaprea curand.

Partea interesanta sta totusi in faptul ca suma cheltuita pentru jocuri in 2017 a crescut cu doar 8 milioane de dolari fata de 2016, in timp ce in cazul aplicatiilor cresterea e de 14 milioane de dolari. Se pare ca in 2017 interesul pentru aplicatii a crescut mai mult decat cel pentru jocuri, diferenta fiind de 50% pentru aplicatii si de 5% pentru jocuri.

Desigur ca nu exista o impartire a castigurilor intre AppStore si Google Play, insa magazinul de aplicatii al celor de la Apple genereaza in general cu mult mai multi bani decat cel al Google. Daca ar fi sa-mi dau cu parerea in functie de ceea ce s-a intamplat in trecut, AppStore a generat incasari cam duble fata de Google Play.

cheltuieli aplicatii Craciun