Vodafone: Crestere de Clienti si Venituri in T4 2017

Vodafone a anuntat rezultatele financiare pentru T4 2017 cu o crestere serioasa a numarului de clienti si a veniturilor inregistrate in Romania.

Vodafone crestere Clienti Venituri T4 2017

Vodafone a anuntat astaz rezultatele financiare pentru T4 2017 in Romania, adica ultimele trei luni ale anului trecut si vorbim despre vesti foarte bune pentru investitorii operatorului de telefonie mobila. Conform acestuia, in T4 2017 numarul sau de clienti a ajuns la 9.944.595 de clienti, in crestere cu 722.000 de clienti fata de aceeasi perioada a anului trecut, operatorul apropiindu-se extrem de mult de cei de la Orange si intrecand compania Telekom.

Vodafone anunta deasemenea ca a inregistrat venituri de 182.3 milioane de euro in T4 2017, cel mai probabil mai putin decat Orange si Telekom, care genereaza trimestrial peste 200 de milioane de euro. Pentru Vodafone vorbim totusi despre o crestere de 2.2% a veniturilor organice, operatorul de telefonie mobila fiind intr-o crestere importanta de venituri.

Vodafone anunta deasemenea ca abonatii serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totala de clienti in T4 2017, iar 60% folosesc servicii cu cartele preplatite, procentele schimbandu-se cu 1% in favoarea cartelelor fata de T4 2016. Vodafone a anuntat deasemenea ca a crescut cu 71% si consumul de internet mobil in reteaua sa, dar asta e normal din moment ce serviciile de internet mobil au fost promovate atat de intens.

Vodafone este intr-o continua crestere atat pentru numarul de clienti, cat si pentru incasari dupa ce Murielle Lorilloux a devenit noul presedinte al operatorului de telefonie mobila din Romania. Dupa cum se prezinta lucrurile, e posibil ca in T1 2018 Vodafone sa anunte ca a depasit din nou 10 milioane de clienti activi in Romania, o cifra de care s-a distantat serios de cativa ani, dar de care s-a apropiat multumita noului sau CEO.

“Vodafone România anunță rezultatele financiare pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017

  • Veniturile din servicii au crescut, în termeni organici, cu 2,2% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 182,3 milioane de euro
  • Numărul total de clienți a crescut cu 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 9.944.595

București, 1 februarie 2018 – Vodafone România anunță principalii indicatori financiari pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, potrivit rezultatelor raportate astăzi de Vodafone Group Plc.

Vodafone România a înregistrat 9.944.595 de clienți în total la 31 decembrie 2017, reprezentând o creștere de 5,2% față de aceeași perioadă a anului trecut. Din numărul total de clienți, 9.221.666 sunt utilizatori ai serviciilor mobile.

ARPU mobil al Vodafone România a fost de 6 euro în cele trei luni încheiate la 31 decembrie 2017, comparativ cu 6,1 euro, în trimestrul precedent. Veniturile din servicii raportate pentru trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017 au ajuns la 182,3 milioane de euro, în creștere cu 2,2% față de perioada similară a anului precedent, în termeni organici.

La 31 decembrie 2017, abonații serviciilor mobile reprezentau 40% din baza totală de clienți ai serviciilor mobile Vodafone România, iar utilizatorii Cartelei Vodafone, 60%, comparativ cu 41%, respectiv 59%, proporțiile înregistrate în aceeași perioadă a anului trecut.

Consumul de date mobile a crescut cu 71% în trimestrul încheiat la 31 decembrie 2017, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut.

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat: „Supremația rețelei noastre Supernet™ 4,5G atât pe serviciile de voce, cât și de date, reconfirmată de cea mai recentă certificare Best in Test, este recunoscută și de clienții tot mai numeroși care aleg serviciile noastre. Ultimele trei luni ale anului 2017 au adus o creștere puternică a bazei de clienți, pe fondul creșterii ratei de penetrare a smartphone-urilor, în special pe segmentul clienților de servicii 4G, care s-a extins cu 50% față de aceeași perioadă a anului trecut”.

Vodafone România a fost certificată de către auditorul independent P3 communications drept cea mai performantă rețea mobilă din România, pentru calitatea și performanța serviciilor sale de voce și date mobile, pentru al patrulea an consecutiv. Operatorul a obținut și cel mai mare scor pentru serviciile de date mobile și oferă cea mai bună experiență de navigare pe internet și de utilizare YouTube, comparativ cu ceilalți operatori.

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group Plc., unul dintre cele mai mari grupuri de telecomunicații mobile din lume, care oferă o gamă de servicii ce include voce, mesaje, date și comunicații fixe. Vodafone Group are divizii în 26 de țări, 49 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 19 țări. La 31 decembrie 2017, Vodafone Group avea 529,1 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile și 19,3 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix, incluzând India și toți clienții Vodafone din entitățile create în urma unor fuziuni și asocieri. Pentru mai multe informații, accesați www.vodafone.com.”

3 COMENTARII

  1. „Supremația rețelei noastre Supernet™ 4,5G atât pe serviciile de voce, cât și de date, reconfirmată de cea mai recentă certificare”. Cea mai mare minciuna, in momentul de fata Vodafone nu ofera VOLTE, unde au ei voce 4,5G

  2. Serios care e diferenta intre cele 2? Voce4G=VOLTE , si singurul operator din Romania vare are voce 4G sau VOLTE este Orange