Google: Schimbare URIASA pentru News in 2018

Google a anuntat o serie de schimbari uriase pentru News in anul 2018, compania americand dorind sa ne ofere o experienta complet diferita de utilizare.

0

Google Schimbare URIASA News 2018

Google pregateste o schimbare majora pentru serviciul News in cursul anului 2018, compania americana dorind sa ofere o noua experienta pentru cei care vor sa afle cele mai importante stiri zilnic. Google urmeaza sa ofere pentru News o serie de elemente noi existente in aplicatia Newsstand, insa se pare ca YouTube va juca deasemenea un rol important aici, clipurile video urmand a fi afisate mult mai proeminent in cadrul serviciului de stiri.

eMAG Black Friday 2018eMAG BLACK FRIDAY 2019, incepe in aceasta pagina pe 15 noiembrie.
fashion days black friday 2019 logoFashion Days BLACK FRIDAY 2019 incepe aceasta pagina in cateva ore.
logo pcgaragePC Garage BLACK FRIDAY 2019, mai este activ aceasta pagina in ultima zi.

Google intentioneaza sa prezinte noul design pentru News in cadrul conferintei I/O de saptamana viitoare, compania discutand deja cu unii publisheri despre schimbarile mari pe care News urmeaza sa le ofere. Google are multiple servicii care le permit oamenilor sa descopere cele mai noi si importante stiri din intreaga lume, iar acum compania incearca sa le adune pe toate sub un singur brand, unde sa fie totul mult mai usor de descoperit, pentru toata lumea.

Google: Schimbare URIASA pentru News in 2018

Google urmeaza sa combine Newsstand si YouTube in serviciul News, prima platforma urmand a fi inchisa pentru a face loc unui serviciu care sa ofere stiri din ambele platforme pentru utilizatorii din lumea intreaga. Google intentioneaza deasemenea sa se foloseasca masiv de platforma AMP pentru a le permite utilizatorilor sa acceseze mult mai rapid stirile de care sunt interesati, compania dorind in acelasi timp sa-i ajute pe publisheri sa faca si mai multi bani cu al lor continut.

”There are a lot of Google services where you find news, and what they’re trying to do is bring it all under one brand. We really recognize the transition to digital for publishers hasn’t been easy. The economics are pretty clear: If publishers aren’t successful, we can’t be successful.”

Google vrea ii ajute pe oameni sa descopere mult mai usor stirile importante, insa e greu de spus in ce masura va reusi sa afiseze aceeasi cantitate de stiri intr-un singur spatiu, cu mai putin loc pentru a afisa tot continutul. Google stie totusi ca serviciul News este foarte popular pentru utilizatorii din lumea intreaga, asa ca sunt sigur ca va face o schimbare foarte buna, iar includerea AMP va face accesarea stirilor mult mai rapida pentru toata lumea.