iMac Pro si MacBook Pro 2018: Probleme MAJORE Raportate de Clienti

iMac Pro si MacBook Pro 2018 sunt in centrul unor probleme majore raportate de catre clientii companiei Apple, ele fiind neobisnuite pentru asemenea produse.

iMac Pro MacBook Pro 2018 Probleme MAJORE Clienti

iMac Pro si MacBook Pro 2018 au o serie de probleme majore raportate de catre clientii companiei Apple, ambele produse fiind foarte scumpe, insa aparent si cu destule probleme. Mai exact, clientii acestor modele de calculataore ale Apple raporteaza faptul ca intampina multe kernel panics, adica blocaje ale calculatoarelor similare cu cele care afiseaza ecarne albastre in Windows.

Nu se stie sigur care este problema din spatele acestor erori ale iMac Pro si MacBook Pro 2018, insa majoritatea celor care au inspectat logurile macOS dau vina pe noul chip T2. Acest chip T2 este implementat de Apple pentru a securiza partitia de boot a macOS, pentru a oferi functia Hey Siri, pentru a securiza mediile de stocare, etc, el venind cu un sistem de operare separat, ce interactioneaza cu macOS prin Bridge OS.

iMac Pro si MacBook Pro 2018: Probleme MAJORE Raportate de Clienti

Se pare ca acest Bridge OS este de fapt marea problema a iMac Pro si MacBook Pro 2018, iar cei care au dezactivat intregul sistem sustin ca problemele au disparut complet. Compania Apple pare sa fie constienta de aceste probleme, iar in cea mai recenta versiune a macOS compania Apple a actualizat kernelul, iar desi problemele s-au mai rarit, ele nu au disparut.

“Looking at the Kernel Panic dumps, looks like someone may have been working on it, as the Kernel Version got bumped from 17.3.0 in January to 17.4.0 yesterday and it feels like I’m seeing fewer panics. Where it used to panic once or twice a day it now appears to panic once or twice per week.”

iMac Pro si MacBook Pro 2018 sunt produse “varg de gama” ale companiei Apple, cu preturi foarte mari, iar problemele de acest gen cu siguranta supara foarte multa lume. Desigur ca nu toti clientii au probleme, insa chiar si asa, e suficient ca inclusiv un numar redus de oameni sa raporteze aceste probleme, pentru ca altii sa evite sa mai cumpere produsele.