Apple: Motivul INCREDIBIL pentru care Refuza sa Repare iMac Pro

Apple si povestea stupida din spatele unui iMac Pro pe care a refuzat sa il repare oferind motive prea putin credibile pentru o companie de talia ei.

Apple iMac Pro Refuzat repare

Apple este in centrul atentiei astazi dupa ceun YouTuber a inceput sa se planga de faptul ca al sau iMac Pro stricat nu a fost reparat de catre compania Apple, dar nu in garantie, ci contracost, pe cheltuiala americanului. In clipul video de mai jos aveti toata povestea sa, youtuberul dezasambland un iMac Pro in ianuarie pentru a face un review componentelor, insa in proces ecranul calculatorului s-a crapat, aceasta problema nefiind acoperita de garantie.

Mai mult decat atat, se pare ca inclusiv sursa si placa logica a acelui iMac Pro au fost distruse, asa ca era nevoie de o inlocuire a trei componente, lucru care a fost cerut la magazine Apple si service-uri autorizate. Oficial, cei de la Apple au spus ca nu au componente disponibile in momentul de fata pentru a face reparatia, ceva greu de crezut, si nici macar nu au luat produsul in service pentru a astepta comandarea acestora din China.

Apple si iMac Pro-ul pe care a refuzat sa-l repare

Avand in vedere acest refuz, youtuberul a ajuns la concluzia ca refuzul Apple de a repara acel iMac Pro ar sta in faptul ca Apple nu vrea sa repare produse pentru care s-au facut modificari neautorizate. Desi initial cei de la Apple au spus ca vor repara iMac-ul, cateva zile mai tarziu au anuntat youtuberul ca nu vor face asta, refuzand produsul la reparatie, spunand tot timpul ca nu exista piese pentru repararea iMac Pro, ceva incredibil pentru o companie de acest gen.

Desi iMac Pro nu a fost gandit pentru a fi modificat de catre utilizator, atat timp cat se plateste pentru o reparatie, compania ar trebui sa faca asta, mai ales ca nimeni altcineva nu vrea sa faca o asemenea reparatie. Dupa foarte multe intrebari, foarte multe cercetari, youtuberul a ajuns la concluzia canu are vreo sansa de a reusi sa repare produsul cu ajutorul Apple, asa ca a renuntat complet la el, iar de aici ne putem intreba oare ce vor face utilizatorii obisnuiti.

11 COMENTARII

  1. Reparația probabil costa mai mult sau aproape cât prețul produsului nou . Cât despre refuz … dacă as fi Apple , la fel făceam !

  2. Ideea e ca mentalitatea Apple e defecta..
    Cumperi un produs la suprapreț, un produs apărut recent și ei nu vor sa îți repare device-ul.
    Îți crapă mâine X-ul și mergi la Apple.. nu la orice service și dacă iti va spune ca singura modalitate e sa îți iei unul nou, ți-ar conveni? Pt un display?

  3. Cred ca ar trebui sa ii dea in judecată, cu un avocat bun eu zis ca ar avea succes. Am întâmpinat o situație similară, am scăpat un 7 Plus in apa și după ceva timp camera se aburea, in rest totul funcționa perfect. Am mers la Apple, telefon încă in garanție și singura soluție cu care au venit a fost sa înlocuiască complet terminalul contra cost, au spus ca nu se poate repara. Mi s-a părut o mare prostie când telefonul ar fi putut fi simplu deschis sa se aerisească și sa iasă condensul. Ei bine, nu am acceptat și după câteva zile condensul s-a dus de la sine și telefonul a funcționat bine mersi luni bune.

  4. Cred ca nu ati sesizat ca l-a dezasamblat el cu mana lui. Deci pa garantie. Cat despre reparatie, daca o plateste ar trebuie sa fie facuta. Exista o prevedere legala la nivel mondial care spune ca dupa ce ai scos produsul din productie esti obligat sa asiguri inca minim 10 ani piese pt reparatii…