WhatsApp: EXCLUSIV, asa va Functiona Schimbarea SECRETA

WhatsApp are dezvaluit astazi modul in care va functiona schimbarea secreta la care compania americana lucreaza pentru sutele de milioane de utilizatori din lumea intreaga.

WhatsApp reclame secret

WhatsApp pregateste o schimbare extrem de importanta pentru aplicatiile iPhone si Android anul acesta, compania americana fiind hotarata, din pacate, sa strice in totalitate experienta de utilizare de care beneficiem. Mai exact, WhatsApp va afisa reclame pentru utilizatori prin sectiunea Status, in care sunt afisate stories zilnice de la prietenii nostri, iar asta supara foarte multe persoane chiar inainte ca functionalitatea sa fie vizibila in mod oficial.

WhatsApp are implementate deja reclame in versiunile beta care sunt disponibile pentru utilizatorii ce fac parte din acest program de testare, iar compania a confirmat in mod oficial faptul ca le va include in aplicatie. Clar nu este cand vom vedea reclame in aplicatia WhatsApp pentru iPhone si Android, dar se pare ca ele urmeaza sa fie afisate in sectiunea Status o data la vizualizarea catorva stores, cam asa cum se intampla si pe Instagram in momentul de fata.

WhatsApp: EXCLUSIV, asa va Functiona Schimbarea SECRETA

WhatsApp va obliga oamenii sa vada reclame printre noutatile pe care le vizualizeaza de la prieteni, ceva ce co-fondatorii aplicatiei au promis ca nu se va intampla, dar ei au parasit recent Facebook tocmai pentru ca dorintele nu le sunt ascultate. In aceasta idee, cei de la Facebook au ramas acum singuri sa faca exact ce vor din aplicatia WhatsApp, iar reclamele vor veni la fel de sigur ca actualizarile regulate pe care compania americana le lanseaza pentru platforma.

WhatsApp are in momentul de fata peste 1.5 miliarde de utilizatori, iar afisarea de reclame le-ar aduce celor de la Facebook multi bani, deoarece peste 400 de milioane de oameni folosesc functia Status. Desigur ca foarte multi dintre cei care utilizeaza WhatsApp ar putea renunta la aplicatie din cauza acestei schimbari pe care absolut nimeni nu o doreste, insa totul depinde si de cat de multa presiune vor pune oamenii pe Facebook dupa activarea reclamelor.