Digi Mobil. Orange, Vodafone, Telekom, Serviciile de care ROMANII s-au PLANS mai MULT

Digi Mobil. Orange, Vodafone, Telekom, au parte astazi de un raport de la ANCOM care ne arata de care companii s-au plans cel mai mult romanii in cursul anului 2019.

Digi Mobil plangeri

Digi Mobil. Orange, Vodafone, Telekom, au avut anul trecut parte de un numar destul de mare de plangeri din partea clientilor din Romania, foarte multi fiind nemultumiti de modul in care se desfasoara contractele pe care le au. Conform celor de la ANCOM, 87% dintre plangerile primite in 2018 de la romani au vizat serviciile de comunicatii electronice, relatia contractuala fiind principalul motiv de nemultumire pentru clientii Digi Mobil, si ai celorlalti operatori de telecomunicatii.

Digi Mobil. In topul problemelor de acest gen reclamate se numara cele privind incetarea contractelor, 17% din total, facturile incorecte facute pentru serviciile primite insumand deasemenea 12% din totalul plangerilor. Nerespectarea contractelor de catre furnizori a fost baza pentru 11% din totalul plangerilor, in timp ce derularea contractelor la distanta a fost principala problema pentru 9% dintre clientii Digi Mobil, si ai altor operatori de telecomunicatii din Romania.

Digi Mobil. Orange, Vodafone, Telekom, iata de care companii s-au plans mai mult romanii

Digi Mobil. In continuare, 21% dintre clienti au raportat probleme intalnite in procesul de portare a numerelor de telefon, iar asta e oarecum de asteptat, avand in vedere numarul foarte mare de portari facute in fiecare an de catre romani. Mai departe, 14% dintre plangeri au vizat probleme cu serviciile de roaming, iar aici Digi Mobil, si celelalte companii, n-au prea stabilit reguli clare de la bun inceput, la un moment dat taind serviciile unora care le folosea mai mult in afara Romaniei decat in tara.

Conform petițiilor primite, utilizatorii reclamă în mod recurent modul de desfășurare a relației contractuale cu furnizorii. Încetarea contractelor, facturarea serviciilor, nerespectarea prevederilor contractuale și încheierea contractelor la distanță sunt probleme cel mai des întâlnite în derularea contractelor. Pe lângă rezolvarea punctuală a reclamațiilor, continuăm și în acest an activitatea de informare a utilizatorilor finali pentru că ei sunt beneficiarii măsurilor ANCOM, direct sau indirect.

Digi Mobil. Acum ajungem la partea cea mai interesanta, companiile pentru care s-au inregistrat cele mai mari plangeri, cei de la Vodafone Romania fiind in top, cu 24% din totalul plangerilor inregistrate in tara. Vodafone prima doar daca impartim Telekom in divizia mobila si cea fixa, pentru ca per total are 35% dintre plangeri, Orange 15% dintre plangeri, iar cei de la Digi Mobil doar 12% dintre plangeri, chiar jumatate fata de Vodafone, si o treime fata de Telekom.

Digi Mobil. Operatorul de telcomunicatii detinut de catre RCS & RDS, impreuna cu divizia de internet, are cele mai mici plangeri din intreaga tara, iar “granzii” cu grupuri mari in spate, nu prea reusesc sa tina pasul cu imbunatatirea serviciilor.