Netflix. Ce ar Accepta Clientii pentru Noi Abonamente mai IEFTINE

Netflixar putea sa atraga noi clienti cu abonamente mai ieftine, iata ce sunt dispusi oamenii sa accepte pentru o reducere de pret pentru platforma de streaming.

netflix reclame abonamente ieftine

Netflix se chinuie de cateva luni sa gaseasca combinatia perfecta de abonamente pentru a convinge si mai multi oameni sa plateasca pentru serviciile de streaming pe care le ofera, inclusiv in Romania. Chinul companiei Netflix ar putea fi totusi substantial redus daca ea va decide sa afiseze reclame pentru cei care ar avea parte de abonamente mai ieftine, diferenta de venituri dintre abonamentele actuale si cele mai ieftine fiind acoperita de reclame.

Netflix ar putea genera venituri bune din reclame daca le-ar afisa pentru clienti, iar acest lucru este afirmat de catre un nou studiu care a fost publicat zilele trecute, si care spune ca oamenii sunt dispusi sa vada reclame in platforma. Totul ar fi acceptat de catre clienti daca Netflix ar reduce substantial si preturile abonamentelor dupa afisarea acestor reclame, deci e vorba de un echilibru foarte fragil pe care americanii ar trebui sa-l respecte.

Netflix. Ce ar Accepta Clientii pentru Noi Abonamente mai IEFTINE

netflix reclame abonamente ieftine sua

Netflix ar ramane fara 23% dintre utilizatori daca ar incepe sa afiseze reclame acum si nu ar reduce preturile abonamentelor, sau le-ar reduce cu doar 1 dolar, insa lucrurile se schimba daca preturile scad mai mult. Mai exact, daca preturile abonamentelor de la Netflix ar scadea cu 2 dolari, numarul celor care ar renunta la abonament aproape ca sa se injumatateste, si va scadea mai mult daca pretul ar scadea cu 3 dolari, deci oamenii vor abonamente mai ieftine.

Netflix testeaza in diverse tari noi abonamente mai ieftine pentru clientii sai, facand inclusiv ajustari in Romania pentru sumele percepute lunar pentru abonamente, si continua sa faca asta in diverse alte tari. Cei de la Netflix incearca sa gaseasca de ceva vreme combinatia perfecta de preturi pentru abonamentele sale, iar in Europa a testat diverse sume, fara a se stabili deocamdata vreo varianta 100% finala pentru ele.

Netflix are peste 100 de milioane de abonati la platforma de streaming video la nivel international, si inearca sa isi creasca in continuare baza de clienti, dar procesul nu este unul chiar atat de simplu.