Soarele. Anunt INCREDIBIL facut de catre NASA ce a UIMIT Omenirea

Soarele. Un anunt incredibil a venit de la NASA si a uimit intreaga planeta, iata ce descopera cercetatorii multumita sondei Parker care se apropie de stea.

Soarele. unii dintre voi probabil stiati deja ca NASA are o sonda spatiala, care poarta denumirea Parker, care a fost trimisa pentru a explora indeaproape steaua care incalzeste tot ceea ce misca in galaxia noastra. Ei bine, zilele trecute aceasta sonda spatiala a vizitat soarele pentru a treia oara, si la cea mai mica distanta de pana in momentul de fata, totul facand parte din misiunea pentru care a fost trimisa in apropierea sa.

Soarele. Sonda Parker a ajuns la 24 milioane de kilometri de stea, cea mai mica distanta pana acum, iar in calatoria sa a atins viteza de deplasare de 343,100 KM/ora, reusind sa isi termine vizita fara probleme. Sonda care a costat 1.5 miliarde de dolari ar trebui sa viziteze soarele de peste 20 de ori inainte de a fi distrusa de catre cei de la NASA, deci vom afla cu siguranta si alte informatii importante care vor fi trimise de catre ea in curand.

Soarele. Anunt INCREDIBIL facut de catre NASA ce a UIMIT Omenirea

Soarele. Pana acum sonda Parker a trimis zeci de GB de date despre stea, unele dintre ele incluzand si imagini impresionante inregistrate de la distanta relativ apropiata, insa asta e doar o parte a descoperirilor. Sonda Parker a reusit sa inregistreze si foarte multe date privind radiatiile pe care le emite soarele, sau caldura care ajunge in zona din vecinatatea sa, foarte multe dintre informatii fiind extrem de importante pentru omenire.

“Controlorii de misiune de la laboratorul de fizică aplicată Johns Hopkins din Laurel, Maryland, au primit un far verde „A” de la nava spațială la scurt timp după perihelie, ceea ce înseamnă că toate sistemele funcționau așa cum au fost proiectate și că nava spațială este în stare bună de sănătate.”

Soarele. Fiecare vizita care va fi facuta de catre sonda Parker in apropierea stelei va reduce si distanta fata de ea, urmand ca la ultima sa ajunga la doar 6 milioane de kilometri, calatorind cu o viteza de 690,000 KM/h. Ultima misiune ar trebui sa fie si cea in care sonda Parker va fi distrusa, insa totul ar trebui sa se intample abia undeva prin 2025, dupa inca peste 20 de misiuni care o vor aduce foarte aproape de stea.

Soarele. Explorarea facuta de catre NASA va fi de foarte mare ajutor in viitor, si cei de la NASA vor afla foart emulte informatii noi cu privire la steaua care ne asigura viata in fiecare zi.