LUNA. VIDEO INCREDIBIL de la NASA cu Racheta ce va Transporta Astronautii

LUNA. Un video incredibil cu racheta Artemis 1 care va fi trimisa de catre NASA pe satelitul Pamantului ne arata cum este pregatita de lansare cu astronauti.

LUNA. Un video incredibil publicat de catre NASA ne arata racheta Artemis care urmeaza sa transporte astronautii catre satelitul natural al Pamantului in cadrul urmatoarelor misiuni programate pentru anul 2024. Clipul video de mai sus a fost publicat de catre Marshall Space Flight Center, cei de la NASA aratand cum este asamblata racheta care urmeaza sa transporte astronautii pe LUNA, dar si nave spatiale in alte zone din galaxia noastra.

LUNA. Clipul video de mai sus arata progresul facut pentru dezvoltarea fiecarei piese a rachetei Artemis 1 a celor de la NASA, ele fiind incetul cu incetul asamblate in ceea ce va fi modulul final. Procesul de dezvoltare al acestei rachete a mers atat de departe incat unele dintre componentele pentru racheta au ajuns deja la rampa de lansare din Florida, iar deacolo Artemis 1 va pleca spre LUNA cel mai probabl in cursul anului 2024.

LUNA. VIDEO INCREDIBIL de la NASA cu Racheta ce va Transporta Astronautii

LUNA. Intregul proces de dezvoltare a fost gandit in asa fel incat racheta sa fie pregatita si asamblata cu aproximativ patru ani inainte ca misiunea sa fie inceputa de catre cei de la NASA. Astronautii care vor fi transportati pe LUNA vor fi primii oameni care ajung acolo dupa foarte mult timp, iar printre persoanele trimise se va afla inclusiv o femeie, aceasta fiind o reala premiera pentru intreaga omenire, daca NASA se va tine de cuvant.

“Racheta puternică a Sistemului de lansare a spațiului NASA și nava spațială Orion a NASA progresează în plan. Pe parcursul dezvoltării lor, rachetă și nave spațiale au trecut de la proiectare și fabricație la testare, asamblare și integrare. O parte din hardware a fost chiar livrat la platforma de lansare a Centrului Spațial Kennedy al NASA.”

LUNA. In 2020 ar urma sa aiba loc o prima lansare pentru Artemis 1 pentru a duce o nava spatiala numita Orion in spatiul cosmic, iar in 2022 primii oamenii vor fi trimisi in orbita Pamantului. Aceeasi oameni vor ajunge pe LUNA in 2024, dar nu inainte ca Orion sa lanseze o serie de sateliti care sa monitorizeze zonele in care urmeaza sa aiba loc aselenizarea, si in care vor fi construite colonii de unde se va pleca pe planeta Marte.

LUNA. Acestea fiind spuse, iata ca planurile celor de la NASA se apropie de final, cel putin in aceasta faza a proiectului, deci ramane de vazut daca si urmatoarele faze se vor derula cu succes.