NASA Dezvaluie o Descoperire care a SOCAT Intreaga Omenire

NASA a facut o descoperire socanta ca a uluit intreaga lume zilele acestea, iata ce nimeni nu credea ca ar putea fi posibil, dar care a fost vazut de cercetatori.

nasa planeta stea

NASA a dezvaluit o descoperire extrem de importanta care a socat intreaga omenire, iar aici vorbim despre ceva ce pana in momentul de fata n-a mai fost dezvaluit de catre vreo agentie spatiala. NASA a facut aceasta descoperire cu ajutorul satelitului TESS, care a fost gandit pentru a descoperi planete indepartate, insa ceea ce vedem acum este cu adevarat impresionant, si ne ajuta sa mai invatam cate ceva despre univers.

NASA a descoperit o stea si o planeta numite HD 203949 si HD 203949b, ele aflandu-se la 257 de ani-lumina de Pamant in momentul de fata, ambele fiind mult mai mari decat Soarele si Pamantul. Planeta este de 8.2 ori mai mare decat Jupiter, iar steaua este una din categoria K2, deci uriasa, insa ceea ce au descoperit cei de la NASA nu are legatura cu dimensiunile obiectelor din spatiul cosmic, ci cu apropierea dintre ele.

NASA Dezvaluie o Descoperire care a SOCAT Intreaga Omenire

NASA a descoperit faptul ca planeta se afla la o distanta atat de apropiata de steaua sa incat ar fi trebuit sa fie complet dezintegrata, dar situatia este complet diferita, dupa cum spun americanii. Pozitia acelei planete atat de aproape de steaua sa este ceva complet uluitor, insa totul are legatura cu faptul ca aceasta este aproape de stingere, deci nu mai are puterea de a distruge o planeta aflata atat de aproape de ea.

“Am stabilit modul în care această planetă ar fi putut ajunge la locația sa actuală și să facem acest lucru dacă planeta trebuia sau nu să supraviețuiască înglobării în plicul stelar al stelei uriașe roșii. Lucrarea aruncă o nouă lumină asupra supraviețuirii planetelor atunci când stelele părinte încep să moară și chiar ar putea dezvălui noi aspecte ale fizicii mareei. “

NASA a ajuns la concluzia ca acum multe milioane de ani planeta s-ar fi aflat la o distanta mult mai mare de steaua sa, insa pe masura ce puterea acesteia s-a diminuat, ele s-au apropiat una de cealalta. NASA a ajuns la concluzia ca planeta si-a modificat orbita de-a lungul timpului pentru a ajunge atat de aproape de steaua care se afla pe moarte, iar la un moment dat ar trebui sa fie distrusa de ciocnirea lor, sau de explozia stelei.

NASA face pentru prima oara in istorie o descoperire atat de importanta, insa ea poate da nastere unor dezvaluiri mult mai serioase privind complexitatea universului din care facem parte.