NASA. ALERTA pentru TREI ASTEROIZI ce vin cu VITEZA spre Pamant

NASA a emis o noua alerta importanta pentru trei asteroizi care vin cu viteza foarte mare spre Pamant in momentul de fata, iata ce spun americanii despre ei.

NASA ALERTA TREI ASTEROIZI VITEZA Pamant

NASA a emis o noua avertizare foarte importanta astazi pentru trei asteroizi care vin cu viteza foarte mare spre Pamant in momentul de fata, acestia calatorind cu cativa zeci de mii de kilometri la ora spre planeta noastra. Vorbim despre trei asteroizi care vor ajunge la ore diferite aproape de Pamant, si care au sanse mici de a se ciocni cu planeta, conform celor de la NASA, dar chiar si asa, a fost emisa o avertizare de catre agentia spatiala.

NASA sustine ca primul asteroid care va ajunge la Pamant are denumira 2019 WH2, acesta fiind descoperit in data de 25 noiembrie de catre cercetatori, si avand un diametru care se situeaza intre limitele de 11 – 22 metri, deci e destul de mare. Calatorind cu o viteza de 36.000 KM/h, acest asteroid poate produce pagube insemnate daca ar fi sa loveasca Pamantul, NASA spunand totusi ca el nu va fi dezintegrat in momentul in care intra in atmosfera.

NASA. ALERTA pentru TREI ASTEROIZI ce vin cu VITEZA spre Pamant

NASA a descoperit un al doilea asteroid care are denumirea 2019 WD3, acesta avand un diametru de 25 – 57 metri, si calatorind cu o viteza de aproape 30.000 KM/h, deci usor mai incet decat primul detectat de catre cercetatori. Pe de alta parte, acest asteroid descoperit de catre NASA are un diametru dublu fata de celalalt, astfel ca pagubele care le poate produce sunt de cel putin 2 ori mai mari, iar asta pentru ca nici el nu se va dezintegra in atmosfera.

NASA a inclus si un al treilea asteroid cu denumirea 2019 WN1 in alerta sa, in cazul acestuia fiind vorba despre un diametru de 14 – 30 metri si o viteza de deplasare de peste 36.000 KM/h, deci este foarte similar cu primul despre care am vorbit. Aici este vorba despre un risc mai mic decat in cazul celui de-al doilea asteroid, iar asta pentru ca diametrul este mai mic, dar NASA sustine ca nici el nu se va dezintegra in atmosfera.

NASA monitorizeaza acesti asteroizi inca de la inceputul acestei luni, iar conform calculelor facute de catre ea, niciunul n-ar trebui sa loveasca planeta, ceea ce ne tine pe noi in siguranta in momentul de fata, dar si in viitor.

5 COMENTARII