Gaura Neagra: VIDEO INCREDIBIL cu o Explozie Mare in Univers

Gaura neagra din acest clip video are in premiera filmata o explozie de mari proportii, iata ce au descoperit cercetatorii care au monitorizat-o cu atentie.

• Gaura neagra observata de catre astornomi a fost monitorizata folosind telescopul Horizon de-a lungul catorva luni.
  • Gaura neagra face parte dintr-un quasar distant, cu denumirea 3C 279, iar explozia a aruncat o varietate de materiale in spatiul cosmic.
  • Cercetatorii au observat explozia din gaura neagra de-a lungul mai multor ani pentru a crea clipul video de mai sus.

Gaura Neagra din clipul video de mai sus are in premiera inregistrata o uriasa explozie violenta care a avut loc la foarte mare distanta de Pamant, dar care ne arata totusi cat de periculoase sunt ele. Clipul video de mai sus vine la aproximativ un an de zile distanta de momentul in care cercetatorii au publicat in premiera o imgine cu o gaura neagra, si inca asteptam sa vedem si primul clip video, asa cum ne-au promis unii dintre ei de ceva vreme.

Gaura neagra filmata mai sus a inregistrat o explozie foarte violenta, iar cei care monitorizeaza telescopul Horizon au avut ocazia de a vedea cum a evoluat ea de-a lungul unei perioade lungi de timp. In mod normal orice gaura neagra inghite tot ceea ce se apropie de ea, iar in momentul in care se intampla asta are loc o explozie si diverse materiale sunt aruncate in univers in jurul sau, adica exact ceea ce vedem in clipul video de mai sus acum.

Explozia dintr-o gaura neagra surprinsa in premiera intr-un clip video

Gaura neagra care inghide un obiect ce se apropie prea mult de ea arunca in univers diverse materiale cu viteze extre de mari, in jeturi, acestea apropiindu-se de viteza luminii cand sunt expulzate. Conform cercetatorilor, aceste materiale expulzate dintr-o gaura neagra ating cele mai mari viteze calculate pana acum de catre cercetatori, iar asa putem intelege de ce unii asteroizi, sau unele comete, se misca atat de rapid prin univers in jurul nostru.

“Știam că de fiecare dată când deschizi o fereastră nouă către Univers, poți găsi ceva nou. Aici, unde ne-am așteptat să găsim regiunea în care se formează jetul, mergând la cea mai clară imagine posibilă, găsim un fel de structură perpendiculară. Aceasta este ca și cum ai găsi o formă foarte diferită prin deschiderea celei mai mici păpuși Matryoshka.”

Gaura neagra implicata in acest eveniment a aruncat in univers un jet neregulat de materiale, nu unul drept, asa cum se asteptau cercetatorii, deci vorbim despre o premiera interesanta. Cercetatorii vor continua sa monitorizeze aceasta gaura neagra pentru a vedea ce alte descoperiri mai pot face tot in premiera pentru omenire, insa chiar si ceea ce au reusit sa inregistreze pana acum este uimitor pentru cercetarea gaurilor negre.

Gaura neagra din Calea Lactee ar trebui sa aiba in urmatoarele luni publicat un clip video care ne-ar putea arata o parte din interiorul sau, asa cum am vazut si prima imagine, dar ramane de vazut cand se va intampla asta.