Planeta Marte: Imaginea INCREDIBILA Publicata de catre NASA

Planeta Marte are publicata astazi o imagine incredibila de catre agentia spatiala NASA, iata ce au reusit sa surprinda si ce dezvaluie ea pentru omenire.

planeta Marte phobos

Planeta Marte este mai mereu in centrul atentiei, omenirea dorindu-si cu disperare sa ajunga acolo, iar asta ne aduce astazi si o imagine incredibila cu un apropiat corp cosmic aflat la mare distanta de Pamant. Mai exact, in imaginea de mai jos puteti vedea imagini cu luna Phobos, care orbiteaza planeta Marte, cei de la NASA reusind sa surprinda cu o camera termala felul in care arata acest corp cosmic, iar asa ne surprinde cu ceva ce nu am mai vazut pana acum.

Planeta Marte are luna Photos surprinsa in 6 imagini termale diferite de catre cei de la NASA, si putem vedea ca acolo exista si temperaturi destul de ridicate in anumite regiuni. Nava Odyssey a celor de la NASA a inregistrat aceste imagini, ea fiind trimisa in orbita langa planeta Marte in anul 2001, si cu ajutorul vechii sale camere termale a reusit sa surprinda variatiile in temperatura care exista pentru luna cu diametru de doar 25 de kilometri.

Planeta Marte: Imaginea INCREDIBILA Publicata de catre NASA

planeta Marte phobos termal
Imagini termale cu luna Phobos de langa planeta Marte NASA/JPL-Caltech/ASU/NAU.

Planeta Marte are temperaturi destul de ridicate pe suprafata sa, insa pe luna Phobos ele variaza intre 27 de grade Celsius si -123 de grade Celsius, iar imaginea de mai sus prezinta ambele extreme. Imaginile termale cu luna Phobos de langa planeta Marte au fost inregistrate intre 9 decembrie si 27 martie, majoritatea temperaturilor situandu-se itre cele doua extreme surprinse de catre nava Odyssey pe care NASA a trimis-o cu mult timp in urma langa planeta Marte.

Planeta Marte are mai multe luni in orbita sa, iar cei de la NASA le-au monitorizat pe toate de-a lungul timpului, si continua sa o faca pentru a surprinde cat mai multe dintre secretele lor. Imagini precum aceasta ne dezvaluie cam cat de mari sunt diferentele in temperatura pentru acele luni, asa cum se intampla si pe Pamant, de altfel, astfel ca tot ceea ce vedem pentru luna Phobos de langa planeta Marte nu e chiar atat de diferit fata de ceea ce vedem la noi.

Planeta Marte ramane o zona de foarte mare interes pentru cei de la NASA, iar in urmatorii ani vor fi trimise catre ea mai multe misiuni, insa una cu oameni va ajunge abia dupa 2030.