Planeta Saturn: VIDEO INCREDIBIL cu un Fenomen INEXPLICABIL

Planeta Saturn are prezentat intr-un video incredibil un fenomen impresionant care a fost observat de catre cercetatori, iata ce se intampla acolo.

Planeta Saturn este de ceva vreme in centrul unor discutii foarte aprinse din cauza faptului ca in atmosfera sa a fost descoperit un fenomen ciudat pe care cercetatorii nu-l prea pot explica in totalitate cu aparatura pe care o au la indemana. Oamenii de stiinta au descoperit de ceva vreme ca planeta Saturn are la polul nord o furtuna ce a prins forma unui hexagon, iar in ciuda tuturor incercarilor de a explica existenta sa, inca nu au reusit.

Planeta Saturn are in clipul video de mai sus prezentata de catre universitatea Harvard aceasta furtuna misterioasa, care isi pastreaza forma de-a lungul timpului, fara ca o explicatie clara sa fie oferita pentru omenire. Furtuna de pe planeta Saturn are diametrul de aproximativ 32.000 de kilometri, deci este de marimea unei tari, de exemplu, si este sustinuta de vanturi care bat cu pana la aproape 500 km/h, deci vorbim despre un fenomen extrem de puternic.

Planeta Saturn: VIDEO INCREDIBIL cu un Fenomen INEXPLICABIL

Planeta Saturn are acolo o furtuna unica pentru sistemul nostru solar, oamenii de stiinta nereusind sa descopere ceva care sa se apropie macar de ceea ce au vazut acolo, iar asta le ridica si mai multe semne de intrebare cu privire la originea ei, si ceea ce o sustine. Planeta Saturn are foarte multe mistere, in special din cauza furtunilor sale care dureaza de secole fara a se opri, totul lasand oamenii de stiinta cu extrem de multe intrebari la care nu par sa poata gasi raspunsuri.

Planeta Saturn ar avea furtunile acestea intinse nu doar pe suprafete mari, ci si pe altitudini uriase, oamenii de stiinta estimand ca ele ar cobora la mii de kilometri spre suprafata, cam cum se intampla cu tornadele, doar ca acelea sunt mult mai mici. Ceea ce se intampla pe planeta Saturn este dincolo de puterea de intelegere a multor oameni de stiinta, iar asta pentru ca nu au reusit sa vada ceea ce se ascunde sub atmosfera planetei din cauza densitatii acesteia.

Planeta Saturn nu are deocamdata vreo nava care sa o orbiteze, ultima fiind distrusa acum mai bine de 3 ani de zile dupa ce a fost directionata spre atmosfera corpului cosmic, si a disparut fara urma.