Planeta Marte: INCREDIBIL Anunt al NASA catre TOATA Omenirea

Planeta Marte este in centrul unui incredibil anunt venit de la NASA pentru toata omenirea, iata ce a declarat agentia spatiala americana acum.

Planeta Marte scurgeri

Planeta Marte ramane constant in centrul atentiei multumita multiplelor descoperiri foarte importante care sunt facute de catre oamenii de stiinta, iar astazi vorbim despre una noua de la NASA, una care are impact si pentru toata omenirea. Mai exact, conform celor de la NASA, se pare ca atmosfera care exista pe planeta Marte este in mod constant si rapid transferata catre spatiul cosmic, intr-un mod mult mai accelerat decat se credea pana acum.

Planeta Marte ar pierde o buna parte din atmosfera sa in fiecare zi, sau cel putin asta au reusit sa descopere dispozitivele NASA care monitorizeaza in mod constant corpul cosmic, si transmit date pe Pamant pentru analiza. Furtunile care se declanseaza pe planeta Marte sunt cele care duc la pierderea atmosferei intr-un ritm rapid, iar instrumentele NASA, si nu numai, au detectat multiple evenimente care au dus la transferul de gaze fierbinti din atmosfera catre spatiul cosmic.

Planeta Marte: INCREDIBIL Anunt al NASA catre TOATA Omenirea

Planeta Marte este mai mica decat Pamantul, astfel ca pierde atmosfera mai multa, si mai rapid, in principal prin transferul gazelor fierbinti catre partile superioare din atmosfera, si ai apoi catre spatiul cosmic. Problema cu tot acest proces are in centru astronautii care urmeaza sa ajunga pe planeta Marte, iar asta pentru ca ei vor fi nevoiti sa supravietuiasca in acest mediu care este mai putin tolerant decat cel de pe Pamant, fara suficient oxigent pentru respiratie.

“În prima săptămână din iunie 2018, o furtună globală de praf, numită și „eveniment de praf care înconjoară planeta”, a început să crească pe Marte și a ajuns la faza sa matură până în prima săptămână a lunii iulie. O astfel de furtună a încălzit și a extins semnificativ atmosfera superioară marțiană. <br/> Încălzirea și extinderea furtunii globale de praf au dus la o parte a atmosferei Marte care a atins rapid altitudinea exobazei (care se află la 220 km). Orice gaze fierbinți deasupra altitudinii exobazei sunt mai susceptibile să se deplaseze la altitudini mai mari și ulterior să scape în spațiul cosmic. <br/> Prin urmare, din rezultatele prezentului studiu se poate deduce că furtuna de praf global din 2018 a dus la o evadare sporită a atmosferei marțiene.”

Planeta Marte este una extrem de complicata, iar aceste complicatii genereaza si problemele foarte mari cu care se confrunta acum NASA in ceea ce priveste trimiterea astronautilor acolo, si asigurarea faptului ca ei vor supravietui. Dupa cum arata lucrurile in momentul de fata, pare improbabil sa vedem vreun stabiliment facut pe planeta Marte prea curand, si inclusiv primele misiuni cu echipaj uman par ceva destul de distant, din pacate pentru noi.

Planeta Marte va fi monitorizata in continuare, insa descoperirea de acum a cercetatorilor nu este una incurajatoare in ceea ce priveste posibilitatea sustinerii vietii umane pentru perioade lungi de timp acolo.