Planeta Saturn: INCREDIBIL Anunt NASA care a BLOCAT Omenirea

Planeta Saturn este in centrul unei descoperiri uluitoare cu impact pentru toata omenirea, nasa facand un anunt care a blocat toti oamenii de stiinta.

Planeta Saturn vietuitoare

Planeta Saturn este in centrul unei descoperiri extrem de importante, una care ar putea chiar sa schimbe complet ceea ce stiam in legatura cu acest corp cosmic, dar si cu lunile care se afla in apropierea sa acum. Mai exact, la fel precum la inceput de septembrie cand unii cercetatori se lauda cu descoperirea unei molecule care ar putea sustine viata pe Venus, acum avem o afirmatie similara pentru luna Titan de langa planeta Saturn.

Planeta Saturn nu poate sustine viata pentru ca nu are in atmosfera sa vreo molecula capabila de asa ceva, insa pe luna Titan se pare ca exista molecule care sa sugereze faptul ca ar putea exista forme de viata acolo. Vorbim despre o molecula care reprezinta o combinatie intre hidrogen si oxigen, ea fiind numita cyclopropenylidene, in engleza, si fiind ceva ce a fost descoperit recent langa planeta Saturn, astfel ca nava spatiala Cassini va fi trimisa la luna Titan pentru noi investigatii.

Planeta Saturn: INCREDIBIL Anunt NASA care a BLOCAT Omenirea

Planeta Saturn ar putea fi prima din univers care are o luna pe care s-ar putea descoperi forme de viata, daca analizele preliminare ale cercetatorilor se vor dovedi a fi adevarate, si nu false precum in cazul planetei Venus. NASA intentioneaza sa trimita o nava spatiala numita Dragonfly catre luna Titan de langa planeta Saturn, iar scopul principal al acesteia va fi de a confirma, sau infirma, prezenta vietii acolo, indiferent despre ce molecule e vorba.

“Când mi-am dat seama că mă uit la cyclopropenylidene, primul meu gând a fost: „Ei bine, acest lucru este cu adevărat neașteptat. Titan este unic în sistemul nostru solar. Ne gândim la Titan ca la un laborator din viața reală, în care putem vedea o chimie similară cu cea a Pământului antic, când viața prindea aici.”

Planeta Saturn are in luna Titan o “candidata” perfecta pentru sustinerea vietii, iar asta deoarece ea are oceane subterane pline cu apa, suprafata fiind dominata de metan lichid, deci singurele sanse de a descoperi ceva sunt sub pamant. Descoperirea acestei molecule nu confirma existenta vietii pe Titan, langa planeta Saturn, dar e un punct de plecare pentru oamenii de stiinta care vor sa descopere daca exista, sau nu, viata acolo in acest moment.

Planeta Saturn inca nu a fost explorata dincolo de atmosfera sa de catre vreo nava spatiala, iar asta pentru ca atmosfera sa densa a distrus nava Cassini cand si-a terminat misiunea, si probabil va distruge oricare alta care va fi trimisa acolo.