Raiffeisen Bank: Foarte IMPORTANTA ATENTIONARE catre Clienti

Raiffeisen Bank are o foarte importanta atentionare pentru clientii sai din toata Romania, iata ce trebuie sa stii chiar in acest moment de la banca.

Raiffeisen Bank atentie

Raiffeisen Bank are astazi o foarte importanta atentionare pentru clientii din toata Romania, si trebuie sa fiti extrem de atenti la ceea ce spune banca pentru ca puteti scapa de foarte multe batai de cap. Cei de la Raiffeisen Bank au o atentionare foarte importanta pentru clientii din Romania in ceea ce priveste blocarea unui card in cazul in care exista vreo suspiciune ca acesta a fost compromis de catre hackeri, si ca banii ar putea fi furati.

Raiffeisen Bank spune ca primul semn la care un client ar trebui sa ceara blocarea unui card este primirea unui telefon suspicios, in cadrul caruia au oferit datele unui card catre o persoana pe care nu o cunosc. A doua situatie descrisa de catre Raiffeisen Bank este cea in care clientii au oferit informatiile personale ale contului, sau cardului, in cadrul unei scheme prin care li se promite ca vor castiga rapid o suma foarte mare de bani.

Raiffeisen Bank: Foarte IMPORTANTA ATENTIONARE catre Clienti

Raiffeisen Bank descrie o a treia situatie in care clientii isi ofera datele unei persoane care spune ca e reprezentant al bancii, sau catre un partener de afaceri, cardul trebuind blocat pentru a evita furtul banilor. In aceeasi situatie se afla si cei care au observat la un bancomat, de la care au scos bani, ceva neobisnuit, precum un dispozitiv de scanat carduri, Raiffeisen Bank recomandand blocarea cardului inclusiv in aceasta situatie.

Raiffeisen Bank vorbeste si despre situatia in care clientii observa o tranzactie neobisnuita pentru contul lor, acesta fiind un semnal de alarma ca ar trebui blocat cardul. Mai mult decat atat, Raiffeisen Bank spune ca daca intr-un magazin un angajat ne ia cardul pentru a autoriza o plata, si il scoate din campul nostru vizual, ar trebui sa il blocam, pentru ca exista posibilitatea ca respectivul card sa fi fost clonat de catre acea persoana.

Raiffeisen Bank spune in final ca daca ne pierdem cardul, sau daca un angajat al unui magazin ne cere sa introducem cardul prin mai multe dispozitive de plata, ar trebui sa ne gandim sa il blocam cat mai repede.