Gaura Neagra: INCREDIBILA Descoperire care a ULUIT Oamenii

Gaura neagra din centrul galaxiei noastre este vizata de o descoperire incredibila care a ului oamenii de stiinta, iata ce au observat acestia.

Gaura neagra inceata

Gaura neagra din galaxia noastra este una supermasiva, dupa cum unii dintre voi prea bine stiti deja, oamenii de stiinta reusind chiar sa si pozeze acest obiect care este aproape imposibil de vazut in anumite conditii. Oamenii de stiinta au reusit totusi sa surprinda gaura neagra din galaxia noastra intr-o imagine, si pregatesc inclusiv un clip video cu ea, dar acum vorbim despre o cu totul alta descoperire impresionanta facuta de catre oamenii de stiinta.

Gaura neagra care sta chiar in centrul galaxiei Calea Lactee se invarte cu o viteza mult mai mica decat cea estimata initial de catre oamenii de stiinta, iar asta a luat prin surprindere foarte multa lume. Vorbim despre o miscare de rotatie neobisnuit de mica pentru aceasta galaxie, una care nu fusese anticipata de catre oamenii de stiinta pana in momentul de fata, dar una care ne arata ca exista multe lucruri pe care nu le cunoastem despre univers.

Gaura Neagra: INCREDIBILA Descoperire care a ULUIT Oamenii

Gaura neagra din galaxia Calea Lactee influenteaza si modul in care galaxia noastra continua sa evolueze, iar oamenii de stiinta au ajuns la concluzia ca rotirea sa cu viteza mica reprezinta o problema pentru evolutia ei. Mai exact, oamenii de stiinta au ajuns la concluzia ca gaura neagra din Calea Lactee nu ar avea si un jet alaturat, iar asta pentru ca viteza sa de rotatie este prea mica pentru a sustine unul iar asta afecteaza si ceea ce se formeaza in jurul sau.

“Dacă gaura neagră are o rotație foarte mică așa cum concluzionăm, atunci cred că face, de asemenea, foarte puțin probabil să aibă un jet. Poate că este indicat într-un anumit mod pe care nu îl vedem atât de clar, dar având în vedere că nu îl vedem și având în vedere limita pe care o deducem acum, este foarte puțin probabil ca jetul să existe.”

Gaura neagra din centrul galaxiei noastre este considerata a fi una foarte activa totusi, in ciuda faptului ca viteza sa de rotatie este redusa, iar asta inseamna ca inghite multe stele, sau planete, care se apropie de ea. Acest proces genereaza materia necesara pentru formarea altor stele si planete, insa e posibil ca totul sa se intample la o viteza cu mult redusa in comparatie cu ceea ce stiau oamenii de stiinta pana in momentul de fata despre aceste tipuri de obiecte.

Gaura neagra ramane un obiect foarte misterior, iar cea din centrul galaxiei Calea Lactee nu este in vreun fel diferita fata de celelalte pe care oamenii de stiinta le-au detectat in intreg universul pana in acest moment.