Planeta Jupiter: ULUITOR Anunt care a SOCAT Toata Omenirea

Planeta Jupiter este in centrul unui uluitor anunt care a socat foarte multa lume, iata ce imagine prezentata in premiera a surprins complet omenirea.

Planeta Jupiter radiatii

Planeta Jupiter are parte de o descoperire uluitoare, in premiera, anuntata de catre oamenii de stiinta, si vorbim despre ceva ce nu a fost dezvaluit pana acum, probabil si pentru ca nimeni nu s-ar fi gandit ca asa ceva ar fi posibil. Mai exact, dupa cum prea bine stiti deja, planeta Jupiter are o luna care se numeste Europa, aceasta fiind in orbita sa de foarte multa vreme, si este monitorizata cu mare atentie pentru ca unii cred ca acolo se ascund forme de viata, indiferent cum arata.

Planeta Jupiter are aceasta luna din apropierea sa analizata atat de atent, incat acum a fost descoperit faptul ca aceasta “straluceste” in intuneric din cauza radiatiilor pe care le emite in univers, si mai jos puteti vedea cum arata. Luna Europa este iradiata in mod constant de catre planeta Jupiter, o gama foarte variata de particule fiind aruncate in mod constant catre ea, iar conform cercetatorilor, asta o face sa straluceasca in intuneric, asa cum puteti vedea in imaginea de mai jos.

Planeta Jupiter: ULUITOR Anunt care a SOCAT Toata Omenirea

Planeta Jupiter radiatii europa

Planeta Jupiter arunca atat de multe tipuri de particule iradiate catre luna Europa incat acestea genereaza si diverse culori pentru ochi, sarurile de pe suprafata acesteia reactionand in mod diferit la radiatiile pe care le primesc. In aceasta idee, uneori suprafata poate parea ca are culoarea albastra, alteori verde, sau alba, luminozitatea variind deasemenea si in functie de puterea radiatiilor care vin de la planeta Jupiter inspre luna Europa.

“Am putut prezice că această strălucire de gheață de pe noapte ar putea furniza informații suplimentare despre compoziția suprafeței Europei. Modul în care variază această compoziție ne-ar putea oferi indicii dacă Europa are condiții adecvate vieții. Dar nu ne-am imaginat niciodată că vom vedea ceea ce am ajuns să vedem. Când am încercat noi compoziții de gheață, strălucirea arăta altfel. Și toți ne-am uitat la el o vreme și apoi am spus: „Aceasta este nouă, nu? Aceasta este cu siguranță o strălucire diferită? Așa că am îndreptat spre el un spectrometru și fiecare tip de gheață avea un spectru diferit.”

Planeta Jupiter iradiaza luna Europa atat de mult incat felulul in care aceasta “starluceste” este unic in sistemul nostru solar, ceva ce nu e chiar atat de neobisnuit pana la urma, pentru ca vorbim si despre un obiect cosmic. Interesant este ca pana acum oamenii de stiinta n-au reusit sa surprinda intr-un asemenea fel suprafata pe care o are luna Europa, ea fiind iradiata in mod constant de catre planeta Jupiter, si totusi abia acum vedem aceasta imagine.

Planeta Jupiter este impresionanta din multe puncte de vedere, insa iata ca si cel putin una dintre lunile sale ne surprinde in totalitate cu felul in care arata din cauza radiatiilor care sunt aruncate in mod constant inspre ea.