ING Bank: Mesajul IMPORTANT ce Vizeaza TOTI Clientii Romani

ING Bank are un mesaj foarte important care ii vizeaza pe toti clientii sai din Romania, iata ce spune banca, si ce trebuie sa stii chiar acum despre asta.

ING Bank neautorizat

ING Bank are un mesaj foarte important care ii vizeaza pe toti clientii sai din Romania, si e ceva de care ar trebui sa stii acum pentru ca are un impact serios asupra tuturor celor care au carduri emise de catre banca. Zilele trecute v-am vorbit despre faptul ca ING Bank va modifica modalitatile de autorizare ale platilor online care sunt acum protejate cu 3D Secure, banca urmand a impune noi metode de confirmare a acestora, si ele nu sunt chiar simple.

ING Bank spune totusi ca aceste noi metode de autorizare a platilor se vor aplica doar pentru anumite tipuri de plati pe care le vor face clientii, astfel incat pentru altele nu va fi nevoie sa facem vreo autorizare. Mai exact, cei de la ING Bank listeaza cateva situatii in care plata facuta online nu va necesita autorizare prin 3D Secure, ea fiind procesata in mod automat de catre banca la cererea noastra, ceea ce poate genera uneori probleme foarte mari.

ING Bank: Mesajul IMPORTANT ce Vizeaza TOTI Clientii Romani

ING Bank spune ca daca suma de plata pentru tranzactia online este mica, ea nu reprezinta un risc mare pentru client, deci e improbabil sa fie necesara autorizarea prin 3D Secure pentru ea in acel moment. Daca plata este una recurenta, atunci ING Bank nu va impune autorizarea ei folosind 3D Secure, iar asta pentru ca am mai facut-o in trecut si nu am raportat vreo problema, deci se presupune ca este o plata agreata de noi, mai ales daca a fost deja autorizata anterior.

ING Bank nu va impune autorizarea cu 3D Secure nici daca este facuta o analiza de risc, atat a bancii, cat si a comerciantului, cu privire la plata, iar aceasta nu reprezinta un risc pentru client. In final, autorizarea prin 3D Secure nu va fi impusa nici daca achizitia se face de pe un website, sau o aplicatie, care proceseaza plata din afara Europei, acolo nefiind impuse sisteme de siguranta precum 3D Secure, deci nu va mai fi vreun pas suplimentar de trecut.

ING Bank le spune clientilor toate aceste lucruri pentru ca ei sa stie de ce uneori li se cere sa autorizeze prin 3D Secure anumite plati, si de ce in alte situatii nu este necesara parcurgerea acestui pas important.