Kaufland: Vestea EXTRAORDINARA, Inca este GRATUIT in Romania

Kaufland are o veste extraordinara pentru toti clientii din toata Romania, iata ce a decis sa ofere in contiunare gratuit pentru toata lumea.

Kaufland parere

Kaufland are o veste extraordinara pentru clientii sai din toata Romania, iata ce a decis sa ofere gratuit pentru romani in continuare, si poti profita chiar acum de tot pentru a avea ocazia de a te bucura de promotie. Mai exact, cei de la Kaufland au de ceva vreme o campanie prin care le ofera clientilor din Romania posibilitatea de a castiga vouchere in valoare de 100 de LEI daca isi detaliaza experienta pentru cumparaturile facute in cadrul magazinelor.

Kaufland are o sectiune speciala in cadrul website-ului sau in care le permite clientilor sa furnizeze informatii cu privire la experienta pe care au avut-o la cumparaturi in magazinele sale, iar pentru asta pot fi premiati. Cei de la Kaufland ofera cate 10 vouchere in valoare de 100 de LEI fiecare pentru toti romanii care decid sa ofere informatii cu privire la experienta pe care au avut-o la cumparaturi in cadrul magazinelor sale, dar doar daca au facut asta in realitate.

Kaufland: Vestea EXTRAORDINARA, Inca este GRATUIT in Romania

Kaufland le cere clientilor si informatii privind bonurile de cumparaturi din magazine pentru a certifica faptul ca oamenii au fost efectiv in magazinul in legatura cu care ofera informatii in momentul in care lasa detaliile. Inscrierea se face automat la concurs in momentul in care oamenii au decis sa trimita detaliile catre cei de la Kaufland, astfel ca in final ei nu trebuie sa faca mai mult decat sa isi inregistreze datele, si sa spuna ce au de spus.

Kaufland ofera aceste vouchere valorice pentru a afla de la clienti ce fel de probleme exista in magazinele sale din toata tara pentru ca ele sa poata fi corectate in timp util si oamenii sa aiba parte de o experienta foarte buna. In aceasta idee, e bine sa raportati orice fel de probleme aveti pentru ca ele sunt luate in serios, si exista o sansa foarte mare ca ele sa fie rezolvate cat se poate de rapid pentru ca situatiile intampinate sa nu se mai repete in viitor.

Kaufland nu va renunta prea curand la acest program, mai ales ca a reinceput sa il promoveze, semn ca este importanta adunarea de informatii cu privire la ceea ce se intampla acolo.