RCS & RDS: Problema Serioasa si ce Castiga din Asta Romanii

0

RCS & RDS recunoastere

RCS & RDS este, dupa cum mai mult ca sigur stiati deja, unul dintre cei mai mari operatori de telecomunicatii din toata Romania, cu peste 10 milioane de clienti in momentul de fata, si in plina ascensiune. Cei de la RCS & RDS sunt de cativa ani campioni la portari in Romania, atragand sute de mii de clienti in reteaua DIGI Mobil in fiecare an, insa din pacate nu toti dintre ei si arman pentru a contribui la baza de clienti care nu creste prea mult anual.

RCS & RDS are o problema destul de mare cu pierderile de clienti pe partea de telefonie mobila, un manager senior al unui competitor spunand ca, in opinia sa, numarul de clienti plecati ar fi de 35% – 40% din portari. Estimarea e una cat se poate de reala din moment ce mult mai putine din portarile anuale ale RCS & RDS se vad si in baza de clienti ai DIGI Mobil, asa ca e destul de logic sa ajungi la concluzia ca foarte multa lume pleaca din retea.

RCS & RDS: Problema Serioasa si ce Castiga din Asta Romanii

RCS & RDS le impune clientilor sa semneze contracte valabile pentru 24 de luni pentru a beneficia de promotiile pe care le are la portare, deci plecarile vin fie de la oameni care denunta contractele si platesc penalitati, fie de la clienti mai vechi. Indiferent de situatie, e clar ca multi dintre cei care ajung in reteaua de telefonie mobila a celor de la RCS & RDS decid sa plece la nu foarte mult timp dupa ce incheie contractele, iar explicatii pot fi foarte multe.

RCS & RDS lucreaza in mod constant pentru a imbunatati infrastructura pe care se bazeaza DIGI Mobil, insa asta se face in timp, si nu toata lumea va fi multumita de modificari. Pana atunci, e foarte posibil ca plecarile din retea sa continue intr-un ritm la fel de alert, sau cel putin asta poate fi estimat in baza a ceea ce am vazut pana in momentul de fata, iar RCS & RDS nu a spus nimic in legatura cu aceasta situatie, chiar daca ea a fost vazuta de mult de catre multi.

RCS & RDS combate aceasta problema cu oferte tot mai mari, si mai mari, iar asta forteaza si ceilalti operatori sa aiba preturi mai mici pentru servicii, deci in final tot clientii obisnuiti au de castigat.