Orange: Noua ALERTA Emisa pentru Milioane de Clienti Romani

Orange sondaj

Orange este in centrul unei alerte extrem de importante care a fost emisa in mod oficial pentru milioane de clienti din toata Romania, iar daca te numeri printre ei, atunci ar trebui sa stii ce se intampla. Mai exact, institutia guvernamentala specializata in securitate cibernetica, CERT-RO, a emis o alerta pentru clientii Orange din Romania si ii atentioneaza in legatura cu o campanie de tip phishing care este in plina desfasurare in momentul de fata.

Orange are pest 10 milioane de clienti in Romania, iar numarul lor urmeasa ca mai creasca cu inca 4 milioane dupa ce va fi finalizata achizitia diviziei de servicii mobile a companiei Telekom. Cei care sunt acum clienti ai Orange sunt totusi vizati de aceasta alerta care le aduce in atentie un sodaj fals care circula online si care ii vizeaza pe ei, atacatorii incercand sa le fure datele cu promisiunea de a ii inscrie la un concurs care are drept premii telefoane premium.

Orange: Noua ALERTA Emisa pentru Milioane de Clienti Romani

Orange sondaj frauda

Orange nu are vreo legatura cu aceasta campanie malitioasa desfasurata in mediul online, insa dupa cum puteti vedea in imaginea de mai sus, brand-ul sau este folosit pentru a-i da credibilitate. Clientilor Orange li se cere sa participe la un sondaj online in care trebuie sa isi ofere, printre altele, inclusiv datele personale, promisiunea fiind ca la final vor fi inscrisi intr-un concurs care are drept premii diverse telefoane Samsung GALAXY de top.

Orange nu poate bloca aceste tipuri de campanii, insa i-a alertat pe clientii sai in legatura cu ele, iar in imaginea de mai sus puteti vedea foarte clar ca website-ul pe care este gazduit totul nu are vreo legatura cu operatorul. Clientilor li se impune deasemenea si un termen scurt de timp in care sa profite de aceasta oferta pe care aparent Orange ar avea-o, astfel ca exista si un element menit sa grabeasca lucrurile si sa ii faca pe clienti sa nu se gandeasca prea mult la situatie.

Orange nu poate face altceva decat sa ii avertizeze de fiecare data pe clientii sai in legatura cu problemele aduse de campaniile de acest gen, insa mai mult decat atat nu are cum sa ii protejeze pe clienti.