BANCA Transilvania: Mesajul IMPORTANT pentru Clientii Romani

BANCA Transilvania razgandit

BANCA Transilvania transmite un mesaj foarte important pentru toti clientii din toata Romania, iar daca te numeri printre ei ar trebui sa stii ceea ce spune in momentul de fata institutia financiara. Dupa cum puteti vedea si in mesajul de mai jos pe care BANCA Transilvania il transmite, institutia financiara vrea sa ii ajute pe romanii din toata tara sa afle cum pot refuza foarte rapid o placata facut in mod gresit, situatie cu care se poate intalni oricine.

BANCA Transilvania prezinta mai jos pasii prin care ar trebui sa treaca imediat cei care au o asemenea problema, iar asta pentru ca e nevoie sa actionati rapid pentru a putea anula efectiv platile inainte de fie transferati banii. BANCA Transilvania spune ca sistemul BT Visutal Help este cel care trebuie folosit pentru a beneficia de posibilitatea de a anula o plata, astfel ca aveti mai jos cativa pasi de ghidare pentru folosirea lui.

BANCA Transilvania: Mesajul IMPORTANT pentru Clientii Romani

BANCA Transilvania le spune intai clientilor ca trebuie sa apeleze un numar de telefon care este legat de BT Visual Help, iar mai apoi sa acceseze un link pe care-l primesc prin SMS in urma acelui apel. In pagina de internet deschisa dupa accesarea acelui link este necesarea selectarea optiunii de contestare a tranzactiilor, BANCA Transilvania afisand mai apoi si o serie de pasi care trebuie urmati pentru ca suma de bani sa nu fie transferata efectiv.

BANCA Transilvania vine cu aceasta recomandare pentru ca se poate intampla oricand ca un client sa doreasca sa anuleze o plata pe care a facut-o, indiferent care ar fi motivul din spatele deciziei sale. Desigur ca procesul in sine nu este unul foarte complicat, si daca reusiti sa va miscati destul de rapid, atunci sansele de a anula efectiv respectiva plata cresc in consecinta, asa ca ar fi bine sa urmati toti pasii care sunt prezentati mai sus.

BANCA Transilvania nu e singura banca la care este permisa anularea tranzactiilor de catre clienti, deci in doar cateva minute puteti cere acest lucru, iar apoi asteptati o decizie a institutiei financiare.