BANCA Transilvania: Noul AVERTiSMENT pentru Toti Clientii

BANCA Transilvania identificare

BANCA Transilvania transmite un nou avertisment pentru toti clientii sai din toata Romania, iar asta in conditiile in care banca eset nevoita sa ii informeze pe oameni in legatura cu problemele din aceasta perioada. In mesajul pe care il puteti vedea mai jos, cei de la BANCA Transilvania ii avertizeaza pe clientii din toata Romania in legatura cu atacurile de tip phishing care sunt in plina desfasurare si ii vizeaza clientii din toata tara acum.

BANCA Transilvania vorbeste mai jos despre o problema serioasa cu atacurile de tip phishing care vizeaza email-urile false care ajung la clientii sai si care isi aroga identitatea bancii. In realitate acele email-uri nu vin de la BANCA Transilvania, sau de la angajatii sai, ci de la atacatori care vor doar sa le fure banii oamenilor, astfel ca e foarte important sa nu dati curs oricaror cereri care sunt prezentate in cadrul lor de catre aceste persoane.

BANCA Transilvania: Noul AVERTiSMENT pentru Toti Clientii

BANCA Transilvania ofera si un exemplu de email care poate ajunge in casuta postala virtuala a unui client pentru ca oamenii sa isi dea seama cum sa identifice in mod corect un atac de acest gen. BANCA Transilvania le spune tuturor clientilor sa nu acceseze link-urile din aceste email-uri, si e destul de usor de inteles de ce nimeni nu ar trebui sa faca asta, pentru ca in oricare se pot ascunde link-uri spre website-uri malitioase si nu doar atat.

BANCA Transilvania ofera pe website-ul sau o varietate de recomandari de securitate despre care ar trebui sa stie oricare dintre clientii sai din toata Romania, iar asta pentru ca ele pot face diferenta dintre a pierde, sau nu, bani. BANCA Transilvania incearca sa ii ajute pe clientii sai din Romania cu sfaturile de acest gen, astfel ca respectarea lor va poate ajuta sa nu mai deveniti o tinta pentur hackerii care cauta orice metode prin care sa ne atace.

BANCA Transilvania transmite de luni de zile avertizari de acest gen pentru toti clientii sai si e bine sa le respectati pentru a avea parte de cele mai bune expriente in materie de internet si mobile banking.