Vodafone: Mesajul IMPORTANT Transmis Clientilor din Romania

Vodafone amanare

Vodafone are un mesja surprinzator de bun pentru clientii din toata Romania, iar asta pentru ca a decis sa le aduca in atentie ceva despre care oricare dintre ei ar trebui sa stie acum. Mai exact, Vodafone le spune tuturor clientilor din Romania despre faptul ca au posibilitatea de a amana plata facturilor pentru serviciile de care beneficiaza, dar si ca exista cateva modalitati prin care pot face acest lucru daca au nevoie de o amanare.

Vodafone spune ca prima modalitate prin care clientii pot solicita o amanare a platii unei facturi are la baza interactiunea cu asistentul digital Andreea, care poate fi apelat la numarul scurt *222. Acolo clientii celor de la Vodafone vor trebui doar sa ceara o amanare a platii, iar aceasta va fi acordata, fiind posibila si cererea unei date ulterioare la care plata ar trebui sa fie facuta, si daca nici atunci nu e facuta, atunci serviciul va fi suspendat.

Vodafone: Mesajul IMPORTANT Transmis Clientilor din Romania

Vodafone explica si o a doua situatie in care oricine poate sa ceara amanarea unei plati pentru factura, aceasta implicand folosirea platformei MyVodafone pentru a initia aceasta procedura. Si in cazul acesteia exista optiunea de a cere amanarea platii, dar si aici va trebui sa stabiliti o data la care sa se inregistreze plata noua pentru serviciile de care beneficiati, iar daca nici atunci nu faceti plata, serviciile vor fi, desigur, suspendate.

Vodafone nu e singurul operator de telecomunicatii care le permite clientilor sa solicite o amanare a platii pentru facturi, dar e singurul care ofera optiuni atat de simple pentru a beneficia de aceasta procedura. Desigur ca nu trebuie sa abuzati de sistem si sa cereri in mod constant amanarea platilor pentru ca la un moment dat cei de la Vodafone vor refuza sa mai faca acest lucru, asa ca folositi sistemul in limitele decente pentru a nu ajunge in acea situatie.

Vodafone a gandit mai multe beneficii menite sa faca experienta clientilor una cat mai buna, iar acest sistem este doar o noua dovada a grijii pe care o poarta clientilor din toata tara.