Kaufland: Mesaj IMPORTANT, ce Nu Stiau Multi Clienti Romani

Kaufland refolosire

Kaufland transmite un mesaj foarte important pentru clientii din toata Romania, si este vorba despre unul pe care foarte multi dintre ei nu il stiau, chiar daca merg si fac zilnic cumparaturi din magazinele sale. Cei de la Kaufland au decis sa incurajeze reciclarea in Romania, astfel ca in magazinele din toata tara au amplasate aparate automate care au menirea de a colecta sticle si obiecte din aluminiu, oferind in schimb vouchere de reducere pentru clienti.

Kaufland spune ca aceste aparate accepta PET-uri care pot contine lichide de pana la 3 litri, sticle de diverse forme, dar si doze de aluminiu cu volum de pana la 1 litru, astfel ca puteti scapa de multe obiecte. Cei de la Kaufland incearca sa ii ajute pe romani sa scape de aceste obiecte care pot fi reciclate, iar asta pentru ca in Romania a inceput de ceva vreme un trend care are menirea de a ii convinge pe oameni sa recicleze mai mult din obiectele pe care le cumpara.

Kaufland: Mesaj IMPORTANT, ce Nu Stiau Multi Clienti Romani

Kaufland refolosire sticle pet

Kaufland a decis sa ii si rasplateasca pe clientii sai din Romania cu un voucher care poate reduce cu pana la 10% valoarea produselor cumparate, dar numai cand vine vorba despre cele special semnalizate in acest sens. Kaufland spune ca produsele care fac parte din aceasta promotie sunt marcate cu un ban auriu la rafturile din magazinele sale, deci voucher-ul de reducere de 10% se aplica exclusiv pentru acestea pe care decideti sa le cumparati din magazine.

Kaufland spune ca aceasta campanie se va desfasura in perioada 20 – 26 octombrie in magazinele sale, insa voucherele cu reducere pot fi folosite doar pana in data de 2 noiembrie de catre clienti. Asta inseamna ca aveti o perioada foarte redusa de timp in care puteti sa duceti produsele la reciclare, dar si in care puteti folosi bonurile pe care aparatele le emit, asa ca e bine sa profitati din timp de tot ceea ce este oferit pentru noi chiar acum.

Kaufland va mai desfasura cu siguranta in viitor campanii similare, pentru ca intr-un final sa le ofere clientilor posibilitatea de a recicla oriunde, si oricand, produsele de care nu mai au nevoie.