NASA: Anuntul INCREDIBIL privind Jupiter ce Vizeaza Omenirea

nasa regiuni

NASA a facut un anunt incredibil cu privire la planeta Jupiter si intreaga omenire este vizata de ceea ce se intampla, iar asta pentru ca agentia spatiala americana are planuri extrem de indraznete. Cei de la NASA au hotarat ca ar fi o idee grozava sa trimita o sonda spatiala care sa exploreze zona de langa planeta Jupiter in care se afla roci cosmice cunoscute ca asteroizii troieni, astfel ca ar trebui sa aflam mult mai multe in legatura cu ceea ce se intampla acolo.

NASA vrea sa exploreze o zona de langa planeta Jupiter in care se afla asteroizi care ar fi provenit de la planete aflate in apropierea sistemului solar, astfel ca ei ar putea ascunde multe secrete privind formarea sa. Sonda spatiala pe care NASA a trimis-o in sistemul solar va ajunge in zone cu mii de asteroizi, o parte dintre ei fiind in orbita in jurul soarelui inainte de planeta Jupiter, o alta parte fiind aflata in spatele ei, fiind prinsi de catre forta sa gravitationala.

NASA: Anuntul INCREDIBIL privind Jupiter ce Vizeaza Omenirea

nasa regiuni troieni
Traiectoria sondei spatiale Lucy in calatoria printre asteroizii troieni, FOTO: NASA.

NASA realizeaza o premiera pentru omenire aici, iar asta pentru ca pana acum nicio alta sonda spatiala trimisa de catre omenire in spatiul cosmic nu a ajuns in zona asteroizilor troieni, deci nu se stie mai nimic despre ei. Cei mai mari dintre asteroizii pe care NASA vrea sa ii exploreze au diametre de pana la 225 de kilometri, minusculi in comparatie cu planeta Jupiter, astfel ca e foarte important sa aflam cat mai multe informatii cu privire la existenta lor.

“Lucy va fi prima misiune spațială care va studia troienii. Misiunea își ia numele de la strămoșul uman fosilizat (numit „Lucy” de către descoperitorii ei) al cărui schelet a oferit o perspectivă unică asupra evoluției umanității. La fel, misiunea Lucy va revoluționa cunoștințele noastre despre originile planetare și formarea sistemului solar. Asteroizii troieni sunt resturi din primele zile ale sistemului nostru solar, efectiv fosilele formării planetei.”

NASA vrea sa afle cum s-ar fi format atat planetele din sistemul solar, cat si cele din zona din exteriorul sau, unii putand avea informatii chiar si despre formarea Pamantului, conform cercetatorilor. NASA va inregistra si o alta premiera importanta cu sonda sa spatiala, iar asta pentru ca ea ar urma sa fie prima care ajunge langa Jupiter, si aproape de marginea sistemului solar, dar se va intoarce inapoi langa Pamant, insa asta peste foarte, foarte multi ani.

NASA a gandit o serie de misiuni spatiale foarte complexe pentru a afla mai multe despre ceea ce se intampla atat langa planeta Jupiter, cat si altele din sistemul solar, astfel ca ne mai asteapta multe surprize.