BANCA Transilvania: ATENTIONARE Grava, Toti Clientii Vizati

BANCA Transilvania preventie

BANCA Transilvania transmite un extrem de important anunt care ii vizeaza pe clientii sai din toata Romania, iar mai jos puteti vedea de ce este bine sa stiti ceea ce ne comunica de aceasta data. Cei de la BANCA Transilvania le vorbesc iar clientilor din toata tara despre atacurile de tip phishing, mai exact despre email-urile malitioase care sunt trimise de catre persoane necunoscute si care pot avea un impact extrem de mare asupra multora.

BANCA Transilvania vrea ca un numar cat mai mare de romani din toata tara sa stie cat de important este sa isi dea seama din timp cand sunt tinta unui atac de tip phishing, astfel ca mesajele de acest gen sunt importante. BANCA Transilvania stie ca oamenii au nevoie de ajutor cand vine vorba despre problemele de acest gen, iar asta pentru ca nu toata lumea isi poate da seama cand are in fata un atac de tip phishing real care ii poate lasa fara bani.

BANCA Transilvania: ATENTIONARE Grava, Toti Clientii Vizati

BANCA Transilvania transmite de luni de zile avertizari de acest gen pentru toti clientii sai din Romania, iar asta pentru ca problema atacurilor de tip phishing este una veche si nu pare sa se apropie de final. BANCA Transilvania nu vrea ca oamenii sa fie pusi in situatia de a trebui sa ceara recuperarea unor bani care nu pot fi recuperati, asa ca incearca acum calea preventiei pentru ca sa nu se ajunga in situatiile cu adevarat serioase.

BANCA Transilvania are si pe website-ul sau foarte multe informatii cu privire la atacurile de tip phishing, deci oricine e intresat sa afle mai multe detalii poate merge direct acolo pentru asta. Desigur ca trebuie sa si cititi cu mare atentie toate inforamtiile pentru a putea intelege exact ce presupune un atac de tip phishing si cum anume va puteti proteja, chiar daca unele dintre sfaturi sunt putin prea tehnice pentru multe dintre persoane.

BANCA Transilvania nu are ce sa faca pentru a opri aceste atacuri de tip phishing, dar poate totusi sa ii ajute pe clienti sa incerce sa se protejeze de efectele serioase pe care ele le au.