Gaura Neagra: Descoperirea ULUITOARE, ce Nu Stia Omenirea

Gaura Neagra parabolic

Gaura neagra, cel mai periculos si mai greu de observat obiect din univers, revine in atentia lumii intregi dupa ce oamenii de stiinta au reusit sa faca o descoperire uluitoare in premiera pentru toata omenirea. Mai exact, oamenii de stiinta au descoperit faptul ca jeturile de gaze pe care o gaura neagra le arunca in univers nu au chiar forma pe care cercetatorii au crezut-o, in realitate acestea putand fi cu mult diferite fata de ceea ce s-a stiut.

Gaura neagra arunca jeturi de gaze in univers cu putere foarte mare, insa separat de faptul ca oamenii de stiinta au inteles gresit forma acestora, se pare ca ei au inteles gresit inclusiv felul in care gazele sunt eliminate. Conform descoperirii recente, se pare ca inclusiv felul in care sunt aruncate agezte gazuri in univers de catre o gaura neagra ne poate dezvalui mai multe despre modul in care “functioneaza” un asemenea obiect din univers.

Gaura Neagra: Descoperirea ULUITOARE, ce Nu Stia Omenirea

Gaura neagra nu ar arunca jeturi de gaze in univers cu o forma conica de la bun inceput, ci de fapt acestea ar avea initial forma unei antene parabolice, iar apoi ajung la forma cunoscuta de catre toata lumea. Deocamdata oamenii de stiinta nu stiu ce anume influenteaza intr-o masura atat de mare forma pe care jeturile eliminate de catre o gaura neagra o au, dar se speculeaza ca ar fi vorba despre forta gravitationala a obiectelor de acest gen din univers.

“Numai în ultimul deceniu a fost testată complexitatea acestor avioane. În studiile asupra formei lor, noi dovezi sugerează că multe dintre jeturi au un profil parabolic înainte de a trece la forma conică mai familiară. Forțele care cauzează schimbarea și, în general, modelează jeturile, este un subiect de cercetare activă, cu speculații variind de la interacțiunea gravitațională dintre gaura neagră și galaxia ei până la izolarea de către gazul din jur.”

Gaura neagra nu are aceasta descoperite cercetata chiar de acum, ci din 1985, atunci aparand primele teorii cu privire la forma jeturilor de gaze care au fost aruncate in univers. Acum a fost confirmata aceasta teorie in baza unor observari indelungate facute in tot universul de catre diverse telescoape care au fost folosite de catre oamenii de stiinta pentru a ne dezvalui secretele universului, premiera fiind una importanta pentru omenire.

Gaura neagra ramane un obiect pentru care inca se face intensa cercetare, asa ca ramane sa vedem in ce masura vor mai fi facute descoperiri importante in legatura cu el.