iPhone 13: Decizia FARA PRECEDENT Luata de catre Apple

iPhone 13 Decizia FARA PRECEDENT Apple

iPhone 13 este noua serie de telefoane pe care compania Apple a lansat-o cu doar o luna si jumatate in urma, ea avand parte de un succes nesperat de mare, insa acum aflam si despre o decizie fara precedent luata de catre cei din Cupertino pentru noile telefoane.

iPhone 13 ar avea o restrictie fara precedent impusa de catre Apple pentru cei care isi schimba ecranele telefoanelor in afara service-urilor autorizate, celebra companie australiana iFixIt anuntand ca inlocuirea acestei componente poate duce la imposibilitatea de a mai folosi Face ID.

iPhone 13 si iPhone 13 Pro pot avea ecranele schimbate doar de catre cei care au un microscop si echipamente capabile sa faca lipiri de componente electronice de foarte mici dimensiuni, ceva ce e foarte scump, alternativa fiind repararea intr-un service autorizat de Apple.

Apple interzice indirect inlocuirea ecranelor iPhone 13 

iPhone 13 poate avea ecranul inlocuit intr-un service neautorizat doar prin extragerea unui chip de pe ecran si lipirea sa pe noul ecran, aici fiind nevoie de microscop si aparatura speciala, iar decizia Apple de a impune o asemenea restrictie este una fara precedent in industrie.

“Din punct de vedere tehnic, da: Eșecul Face ID ar putea fi o eroare hardware foarte specifică pentru una dintre componentele cel mai frecvent înlocuite, una care a trecut cumva prin testare, nu a fost remediată într-o actualizare majoră a software-ului și se întâmplă să blocheze acest tip. de reparatii independente din care firma nu beneficiaza.

Mai probabil, totuși, este că aceasta este o strategie, nu o neglijență. Această situație face ca AppleCare să fie aproape necesar pentru iPhone-urile mai noi, cu excepția cazului în care știți că atelierul local de reparații este pregătit pentru provocare. Sau pur și simplu plănuiți să nu scăpați niciodată telefonul.”

iPhone 13 incheie practic un cer pe care cei de la Apple l-au deschis cu mai multi ani in urma, cand au inceput sa impuna primele restrictii pentru inlocuirea ecranelor, dar cum americanii vor sa extraga si ultima picatura de profit din produsele lor, ii obliga pe clienti sa mearga sa le repare exclusiv in service-urile proprii.