DACIA Duster: Anunt OFICIAL, Cat de Repede se Strica SUV-ul

DACIA Duster Anunt OFICIAL Repede Strica SUV

DACIA Duster este unul dintre cele mai populare SUV-uri vandute in Europa in momentul de fata, cei de la DACIA reusind sa vanda peste 100.000 de modele pe continent in cursul anului 2020. Raportul anual al celor de la TUV cu privire la fiabilitatea masinilor vandute in Europa vine cu niste vesti proaste pentru DACIA Duster, iar asta pentru ca modelele vandute de catre DACIA n-au inregistrat rezultate prea bune, ceva ce am vazut si la alte modele ale companiei pana acum.

DACIA Duster, conform celor de la TUV, inregistreaza o rata de defecte de 11.4% dupa 2 – 3 ani de utilizare, fiind depasita doar de Logan, care inregistreaza una de 11.6%, ambele fiind cu mult mai mari decat ale modelelor urmatoare. DACIA Duster e prezenta si in clasamentul masinilor folosite timp de 4 – 5 ani, acolo rata de defecte fiind de 15.9%, identica cu cea a Seat Alhambra, dar mai mica decat a seriilor 5 si 6 de la BMW, care ajung la 16.8%.

DACIA Duster: Anunt OFICIAL, Cat de Repede se Strica SUV-ul

DACIA Duster este plasata pe locul 5 in clasamentul ratelor de defecte printre masinile vechi de 6 – 7 ani, aici procentul fiind de 19.8%, din clasamentul celor vechi de 8 – 9 ani lipsind SUV-ul romanesc. Acelasi lucru e valabil si pentru masinile vechi de 10 – 11 ani, insa in fiecare dintre top-uri exista cate cel putin un model al Dacia, de la Logan si pana la Dokker, producatorul roman fiind prezent cu rate de defecte destul de mari pe masura ce vechimea masinilor creste.

DACIA Duster face totusi parte dintr-o categorie de masini la care rata de defecte ar fi mare, iar asta pentru ca TUV spune ca in raportul acesta a intalnit cel mai mic numar de masini cu probleme, in raport cu rapoartele anterioare. Raportul acesta acopera perioada iulie 2020 – iunie 2021, iar prezenta DACIA Duster in atat de multe pozitii nu e ceva care sa nu mai fi fost intalnit in rapoarte anterioare facute de catre TUV, si desigur ca nu va disparea.

DACIA Duster de generatie a 2-a este vanduta in configuratia actuala, cu anumite schimbari, de peste un deceniu, iar inlocuirea sa va avea loc abia in 2024, asa ca pana atunci probabil vom mai vedea destule pozitionari proaste in testele TUV.