Gaura Neagra: Descoperirea ISTORICA Anuntata pentru Intreaga Omenire

Gaura Neagra Descoperirea ISTORICA Anuntata Intreaga Omenire

Gaura neagra este unul dintre cele mai vechi si mai putin cunoscute obiecte din univers, iar asta pentru ca oamenilor de stiinta le este extrem de dificil sa observe un asemenea obiect in spatiul cosmic, iar mai apoi sa se uite cu atentie la ceea ce il compune de fapt, dar asta nu e vreo noutate.

Gaura neagra ar putea fi totusi unul dintre obiectele din univers care a existat inca din momentul in care acesta a aparut, un nou studiu publicat de catre oamenii de stiinta sustinand aceasta teorie care ne spune ca aparitia obiectelor este legata si de aparitia spatiului cosmic in sine.

Se pare ca obiecte primordiale de acest gen ar fi existat in momentul in care a aparut universul, ele ocupand o buna portiune din acesta in acel moment, iar de acolo ar fi evoluat catre ceea ce stim in momentul de fata, ele putand fi si o explicatie pentru existenta materiei intunecate in univers.

Conform acestui studiu, inclusiv stelele si galaxiile ar fi fost formate din obiecte de acest gen, ele putand fi elemente care au accelerat aparitia si dezvoltarea acestor formatiuni, putand fi si una dintre sursele pentru expansiunea universului asa cum il stim in momentul de fata.

Studiul propune si o schimbare radicala a modului in care au aparut gaurile negre, iar asta pentru ca in momentul de fata teoria acceptata de majoritatea oamenilor de stiinta spune ca ele au aparut dupa exploziile stelelor, dar de fapt ele ar fi putut exista chiar de la marele Bang, aparitia universului.

Dimensiunile diferite ale acest obiecte din univers este o sursa de mister pentru oamenii de stiinta, dar si o dovada a faptului ca ele nu ar fi aparut in urma, sau doar in urma, exploziilor unor stele, ci putand exista si alte explicatii pentru felul in care ar fi aparut si s-ar fi transformat in ceea ce le stim.

“Studiul nostru arată că, fără a introduce noi particule sau o nouă fizică, putem rezolva misterele cosmologiei moderne de la natura materiei întunecate în sine până la originea găurilor negre supermasive. Găurile negre de diferite dimensiuni sunt încă un mister. Nu înțelegem cum găurile negre supermasive ar fi putut crește atât de uriașe în timpul relativ scurt disponibil de când a existat universul.”

La baza acestei noi teorii cu privire la procesul de formare a gaurilor negre stau si foarte multe observari facute de catre oamenii de stiinta folosind telescoale mult mai avansate decat cele utilizate pana in momentul de fata pentru a observa o buna parte din universul care ne inconjoara.

In ce masura vor reusi oamenii de stiinta sa convinga comunitatea stiintifica in legatura cu aceste noi observari, dar si cu privire la felul in care s-au format de fapt gaurile negre, ramane de vazut, insa e clar ca s-ar putea sa asistam la o schimbare a modului in care este vazut acest proces.