BRD Romania: ATENTIE! Mesajul Oficial Important cu o Problema pentru Clienti

BRD Romania ATENTIE Mesajul Oficial Important Problema Clienti

BRD Romania le transmite un mesaj oficial de atentionare clientilor din toata Romania astazi pentru a le aduce in atentie o problema despre care ei ar trebui sa stie in perioada urmatoare pentru ca nu o pot rezolva singuri. Mai exact, cei de la BRD Romania le spun clientilor din toata Romania faptul ca in perioada 24 decembrie 2021 – 3 ianuarie 2022 nu se vor mai putea inregistra clienti noi in cadrul platformei YOU BRD, dar nici dispozitive noi nu vor putea fi inregistrate de cei existenti.

BRD Romania nu ofera si o explicatie pentru aceasta problema pe care a decis sa o raporteze pentru clientii sai, insa mai mult ca sigur are legatura cu lipsa angajatilor de la munca in aceasta perioada. Banca nu a explicat pana acum metoda prin care desfasoara procesul de activare a conturilor YOU BRD pentru clientii proprii, insa se pare ca acestea fie trebuie activate manual de cineva, fie trebuie verificate inainte de a fi aprobate, deci nu pare sa fie un proces automat.

BRD Romania: ATENTIE! Mesajul Oficial Important cu o Problema pentru Clienti

BRD Romania ATENTIE Mesajul Oficial Important Problema Clienti noi

In ultimele luni foarte multi clienti ai bancii au fost transferati de la vechea aplicatie MyBRD Mobile la YOU BRD, sute de mii in baza informarilor facute de catre banca, insa desigur ca mai sunt multi care trebuie transferati. Din pacate, ei vor trebui sa astepte pana la inceputul anului 2022 pentru ca acum nu se mai poate face nimic din acest punct de vedere, situatia in sine fiind una destul de neobisnuita pentru o banca atat de mare.

Pe de alta parte, aceasta situatie poate da nastere si unor campanii de tip phishing, care oricum s-au folosit de procedura de activare a YOU BRD pentru a pacali oamenii sa isi cedeze datele personale. Desigur ca toti clientii bancii trebuie sa fie foarte vigilenti si sa nu se lase pacaliti pentru a nu avea datele furate, dar problema este ca nu toata lumea stie cum sa se protejeze eficient.

Mai multe detalii vor fi oferite de catre banca la inceputul acestui an pentru cei care vor sa isi activeze conturile pentru noua platforma, asa ca pana atunci nu avem ce sa facem decat sa asteptam.