Planeta Saturn: Omenirea ULUITA, ce au Dezvaluit Oamenii de Stiinta

Planeta Saturn Omenirea ULUITA Dezvaluit Oamenii Stiinta

Planeta Saturn este a doua cea mai mare din sistemul solar, avand dimensiuni impresionante, iar oamenii de stiinta au uluit omenirea cu o descoperire extrem de importanta facuta in legatura cu ea acum.

Planeta Saturn este orbitata de catre o serie de luni, iare oamenii de stiinta au descoperit faptul ca una dintre ele, care are denumirea Mimas, ar ascunde un ocean subteran care pana in momentul de fata nu ar fi fost descoperit in baza observarilor care au fost facute.

Planeta Saturn a avut luna Mimas analizata cu atentie de catre oamenii de stiinta pentru a se vedea daca aceasta mai este activa, din punct de vedere geologic, sau nu, iar rezultautl a fos tunul surprinzator. Spre deosebire de luna Enceladus, de langa planeta Saturn, care are activitate geologica la suprafata care sugereaza existenta unui ocean subteran, in cazul lunii Mimas, care are suprafata acoperita de cratere, pana acum nu a fost luata in considerare o asemenea ipoteza.

Planeta Saturn a avut pana acum in luna Mimas ceea ce parea a fi doar inca o luna inghetata, dar oamenii de stiinta care au analizat cu atentie mai mare ceea ce se intampla acolo, au ajuns la concluzia ca de fapt ceva diferit exista. Sonda spatiala Cassini a celor de la NASA au descoperit faptul ca orbita pe care luna Mimas o urmeaza in jurul planetei ar fi inegala, astfel ca asa au ajuns la concluzia ca din ea ar fi mult mai activa din punct de vedere geologic decat se credea.

Planeta Saturn ar genera interactiuni gravitationale cu luna Mimas care ar fi atat de puternice incat ar putea genera caldura necesara pentru a tine un ocean subteran inca activ.

“Măsurătorile Cassini ale librarii fizice a lui Mimas pot fi explicate fie printr-un nucleu non-hidrostatic, fie printr-un ocean de apă lichidă globală sub un înveliș de gheață gros de 24-31 km. Un ocean în Mimas ar fi surprinzător, având în vedere lipsa unei activități geologice comparabile cu cea observată pe alte luni purtătoare de oceane precum Europa și Enceladus și, prin urmare, are implicații importante pentru prevalența și identificarea lumilor oceanice.”

Desigur ca deocamdata toate acestea sunt doar teorii, insa oamenii de stiinta sunt destul de siguri de ceea ce au observat multumita analizelor facute pentru datele pe care sonda spatiala Cassini le-a trimis pe Pamant, iar descoperirea este una extrem de importanta pentru omenire.

Planeta Saturn ar avea, practic, doua luni care ar putea gazdui viata, sub diverse forme, insa e nevoie de noi misiuni cu sonde spatiale special echipate pentru a se confirma, sau infirma, aceste ipoteze.