NASA a Publicat o Fotografie Impresionanta de pe Luna facuta de Astronauti

NASA Publicat Fotografie Impresionanta Luna facuta Astronauti

NASA a publicat o noua imagine impresionanta de pe luna, insa spre deosebire de ceea ce vedem in ultima vreme de la agentia spatiala europeana, aceasta este compusa din mai multe imagini inregistrate de in timpul aselenizarii facute de misiunea Apollo 11. Unii dintre voi probabil stiti deja ca pe 20 iulie 1969 misiunea Apollo 11 a celor de la NASA a reusit sa aselenizeze, iar astronautul Neil Armstrong a folosit aparatura foto/video de la bord pentru a inregistra imagini de acolo.

Luna a fost surprinsa in foarte multe imagini pe care cei de la NASA le-au publicat de-a lungul timpului pentru oamenii din intreaga lume, insa aceasta este compusa din primele facute vreodata de catre o persoana pe un alt corp cosmic. In partea stanga a imaginii de mai sus putem vedea prima imagine facuta de un om pe luna, cei de la NASA creand aceasta panorama prin combinarea mai multor imagini surprinse de catre astronautii sai in cadrul misiunii.

NASA a Publicat o Fotografie Impresionanta de pe Luna facuta de Astronauti

NASA Publicat Fotografie Impresionanta Luna facuta Astronauti panorama
Panorama a zonei in care a aselenizat misiunea Apollo 11 a NASA pe luna. FOTO: Neil Armstrong, Apollo 11, NASA,

NASA incearca sa ne surprinda cu imagini de acest gen, iar asta pentru ca nu de multe ori avem ocazia de a vedea fotografii de pe luna combinate intr-un asemenea mod, iar asta pentru ca o singura tara a reusit sa-si ajute astronautii sa aterizeze pe luna. Desi exista harti detaliate pentru luna, chiar si imagini noi inregistrate de acolo de catre diversi roboti trimisi pentru a o explora, e greu de spus cand vom mai vedea altele noi facute de catre oameni.

NASA ar vrea sa duca din nou astronautii pe luna in 2024, dar succesul misiunilor depinde de multi factori, printre care se numara evolutia pandemiei de Coronavirus si bugetul pe care-l va avea alocat NASA pentru a-si indelpini obiectivele. Cei de la NASA pregatesc si alte misiuni care au legatura cu luna, iar ele vor fi derulate in urmatorii ani, incercand sa faca si o baza acolo pentru o posibila colonie, insa inca mai exista foarte multe de pregatit pentru a indeplini asemenea obiective.

Luna ramane in atentia lumii intregi si pentru ca ea ar putea fi folosita ca punct de plecare pentru viitoare misiuni catre planeta Marte, dar asta s-ar putea intampla abia dupa 2030, deci mai sunt foarte multe de pus la punct pana atunci.