Posta Romana are acum Lockere, Cate Vrea sa Aiba la Nivel National

Posta Romana are acum Lockere, Cate Vrea sa Aiba la Nivel National

Posta Romana incepe sa tina pasul cu evolutiile in domeniul logisticii privind serviciile postale sau de curierat, astfel ca are deja primele lockere amplasate in apropierea capitalei, iar in cursul urmatoarelor luni va extinde disponibilitatea lor pana va ajunge la un numar de 3.000 la nivel national.

“Ne extindem portofoliul de produse!

Astăzi, am lansat primele cutii poștale digitale dintr-un total de 3.000 de astfel de lockere, care vor fi instalate în perioada următoare pe întreg teritoriul național.

Continuăm programul de digitalizare și aliniere la dinamica mondială a comerțului online.

Valentin Ștefan, Directorul General al Poștei Române: “Așa cum am promis la începutul anului, lansăm și primele cutii poștale digitale, după punerea în funcțiune a ghișeului poștal digital, petrecută acum ceva mai mult de o lună de zile.

Credem cu tărie că prezența acestei opțiuni în oficiile noastre poștale va fi un pilon important în procesul de digitalizare, menit să răspundă cerințelor pieței. Clienții au nevoie de flexibilitate și proximitate, iar acesta este un alt pas pentru a ne apropia de ei, din acest punct de vedere.

Poșta Română se află într-un proces amplu de investiții în modernizare, iar anul acesta dispunem cele mai mari investiții bugetate și aflate în derulare din ultimele decenii.”

Lidia Popa, Director Regionalizare – Centre de profit, coordonatoarea proiectului de introducere a pachetomatelor în portofoliul de produse al Poștei Române: ”A fost o muncă susținută a unei echipe minunate, angajați ai companiei și reprezentanți ai furnizorului, pentru care promisiunile făcute clienților noștri, de a ne perfecționa din punct de vedere operațional, sunt sfinte.

Avem forța și determinarea necesare pentru a pune în practică cele mai ambițioase proiecte în cadrul Poștei Române, din care vor avea de câștigat și clienții și angajații. Vom continua să implementăm programul de digitalizare anunțat, pentru că avem o reală nevoie să ne aliniem la standardele contemporane ale comerțului online și să ne păstrăm poziția de operator național în domeniul serviciilor poștale și furnizor unic de serviciu universal pe tot cuprinsul țării.””