E.ON: IMPORTANT Anunt de Informare Transmis Tuturor Clientilor din Romania

E.ON IMPORTANT Anunt Informare Transmis Tuturor Clientilor Romania

E.ON, compania din Romania cu unul dintre cele mai mari numere de clienti care beneficiaza de gaze naturale si electricitate, le vorbeste tuturor clientilor din Romania despre una dintre cele mai importante decizii pe care ei o pot lua, mai exact denuntarea contractelor de furnizare a serviciilor.

E.ON explica maijos faptul ca oricare dintre contractele incheiate de catre noi au o perioada de valabilitate de 12 luni de zile, aceasta prelungindu-se automat cu inca cate 12 luni de zile din momentul in care ar trebui sa expire, pana in momentul in care noi decidem sa denuntam unilateral contractul, sau este denuntat de companie.

In cazul in care dorim sa denuntam unilateral contractul pe care-l avem cu E.ON Romania, ei bine mai jos aveti informatii foarte clare cu privire la modul in care puteti face acest lucru, existand o serie de conditii foarte clare in baza carora este premisa punerea in aplicare a unei asemenea decizii.

E.ON Romania nu este singura companie de energie care aplica masurile intr-un asemenea mod, iar asta pentru ca si alte companii actioneaza in moduri similare, astfel ca nu trebuie decat sa cititi cu atentie informatiile care sunt disponibile in cadrul website-ului companiei in acest moment.

Contractele de furnizare E.ON se încheie pentru o perioadă de 12 luni care începe să se calculeze de la data intrării în furnizare și se prelungește automat pentru perioade succesive, fiecare egală cu cea convenită inițial. Dacă dorești să denunți un contract de furnizare.

Oricând pe parcursul derulării acestuia, alege altă ofertă de furnizare din portofoliul E.ON, disponibilă în secțiunea „Energie” pe eon.ro sau o ofertă de la alt furnizor, urmate de încheierea unui contract, fără să mai fie nevoie să trimiți alte documente către actualul/vechiul furnizor, distribuitor etc.

In urma notificării noastre privind noul preț contractual, pe care ți-o trimitem cu minimum 45 de zile înainte de data expirării contractului, trimite solicitarea ta prin serviciul „Suport clienți”, secțiunea „Răspuns notificare”. Termenul în care ne poți trimite refuzul tău e menționat în notificare.