E.ON: Informarea cu care ATENTIONEAZA Milioanele de Clienti din Romania

E.ON Informarea ATENTIONEAZA Milioanele Clienti Romania

E.ON, companie pe care milioane de romani se bazeaza acum pentru a primi servicii de energie electrica si gaze naturale, are o informare cu care atentioneaza milioanele de clienti in legatura cu una dintre foarte serioasele situatii in care se pot afla in momentul in care decid sa-si plateasca facturile emise pentru servicii.

E.ON explica mai jos cum ne putem asigura de faptul ca atunci cand platim o factura emisa de catre companie, facem plata in mod corect, ceva foarte important, in contextul in care daca nu platim serviciile de care beneficiem, exista riscul sa avem serviciile deconectate de catre companie dupa expirarea perioadei de notificare.

Mai jos aveti explicate de catre E.ON Romania mai multe situatii in care trebuie sa fim foarte atenti cand platim facturile care ne-au fost emise, si este important sa ne uitam cu atentie la toate informatiile care ne sunt prezentate, iar asta pentru ca in baza lor putem sa ne asiguram de faptul ca facem totul cum trebuie.

E.ON Romania ofera mai multe situatii in care putem face platile pentru facturile care ne-au fost emise, insa cel mai sigur mod de a plati facturile emise de catre companie este online, iar asta pentru ca in aceasta situatie e imposibil sa facem vreo greseala in ceea ce priveste sumele, sau facturile care trebuie achitate.

Atunci când achiți cu numerar, prezintă factura de consum la automatele bancare sau la punctele de încasare PayPoint, un-doi Centru de Plăți şi Westaco și menționează care dintre codurile de bare dorești a fi scanate, respective ce sumă dorești să achiți, cel pentru factura curentă sau cel pentru sold/total de plată

Atunci când achiți prin transfer bancar cu ordin de plată, completează următoarele informații: cod de încasare, număr factură și cont bancar E.ON Energie România, așa cum sunt ele menționate în factura E.ON. Atunci când achiți o garanție solicitată în vederea reconectării la furnizare a locului tău de consum, utilizează contul bancar BRD indicat pe contractul de garanție.

Atunci când achiți facturi de prestări servicii emise de către Delgaz Grid S.A (taxa deconectare-reconectare gaze naturale, tarif eliberare copie proiect tehnic, aviz tehnic de racordare etc.) sau E.ON Asist Complet S.A. (revizii/verificări tehnice periodice etc.), este important să indici contul bancar înscris pe aceste facturi, fiind diferit de contul dedicat facturilor de consum pentru utilități emise de către E.ON.