IMPORTANTA Cerere a ENGIE de ULTIM MOMENT pentru Clientii din Romania

IMPORTANTA Cerere ENGIE ULTIM MOMENT Clientii Romania

Engie are o cerere foarte importanta pentru clientii din toata Romania, una despre care ar trebui sa stie toti cei care beneficiaza de servicii de energie electrica si gaze naturale in momentul de fata, iar asta pentru ca le aduce in atentie ceea ce trebuie sa faca daca se intampla sa primeasca o factura care sa nu aiba pretul plafonat.

Engie le spune clientilor din toata Romania sa ii trimita o cerere in momentul in care descopera ca nu beneficiaza de plafonarea preturilor in conditiile legislatiei actuale in vigoare, formularul de contact de pe website-ul companiei fiind cel prin care putem face aceasta cerere, si e important sa profitati de acest sistem.

Conform celor de la Engie Romania, dupa trimiterea acestei cereri, angajatii sai vor analiza situatia, desigur daca le trimitem si toate documentele care sunt specificate in mesajul de mai jos, astfel incat situatia sa poata fi corectata, si noi sa beneficiem de pretul corect pentru serviciile pe care le cerem.

Engie Romania explica mai jos deasemenea faptul pretul de care beneficiaza clientii din Romania este intotdeauna cel mai mic conform contractului, sau plafonarii aflate in vigoare, asa ca in mod teoretic, ar trebui sa beneficiem doar de cele mai bune preturi posibile, iar daca nu, putem sa cerem ca ele sa fie aplicate.

Clienții casnici vor fi facturați cu cel mai mic preț dintre prețul plafonat și prețul contractual. În cazul în care în urma regularizării suma plătită este mai mare de 100 lei, te rugăm să ne transmiți pe formularul de contact, copia actului de identitate codul IBAN și numele titularului de cont bancar pentru restituirea diferenței.

Sumele mai mici de 100 lei vor fi compensate prin următoarele facturi de energie electrică. Prețul final facturat de către furnizorii de energie va avea întotdeauna valoarea cea mai mică dintre prețul plafonat menționat mai sus și prețul din contractul de furnizare.