Informari ENEL foarte IMPORTANTE pentru Clienti privind Facturile in Romania

Informari ENEL IMPORTANTE Clienti Facturile Romania

ENEL a emis o serie de informari foarte importante pentru clienti cu privire la facturile emise in Romania, compania care furnizeaza servicii de electricitate si gaze naturale pentru oameni din intreaga tara, incercand sa le aduca la cunostinta doua situatii care pot afecta orice persoane, in orice moment in derularea contractului.

ENEL vorbeste intr-o prima faza despre ceea ce trebuie sa facem in momentul in care este nevoie sa cerem o corectie a unei facturi care ne-a fost emisa de catre companie, fiindu-le puse la dispozitie mai multe metode prin care putem contacta compania pentru a cere rectificarea unei sume eronate care a fost inrgistrata.

Separat de aceasta situatie, cei de la ENEL Romania vorbesc mai jos despre situatia in care pe o factura apare o suma restanta, chiar daca noi am achitat respectiva factura deja, si e destul de probabil sa fi fost pusi in aceasta situatie macar o data cu unul dintre furnizorii de servicii pe care ii aveti, sau i-ati avut.

ENEL Romania explica mai jos toate situatiile in care s-ar putea intampla acest lucru, iar daca nu aveti rabdare sa asteptati urmatoarea factura, atunci puteti sa cereti o corectare a acesteia folosindu-va de informatiile de mai jos, pentru a fi siguri ca nu mai exista vreo suma de plata pentru locatia voastra.

Dacă ai primit o factură cu un index mai mare faţă de cel pe care îl ai pe contor, ne poţi contacta pentru corecţia facturii prin intermediul contului MyEnel, la Info Enel 021 9977, apel cu tarif normal, sau ne poţi transmite o poză a contorului cu indexul corect la adresa de email contactee.ro@enel.com.

Dacă ai achitat factura în jurul datei de emitere a noii facturi atunci este posibil ca în factura curentă să fie precizat soldul restant, întrucât plăţile se înregistrează în sistemul informaţional în decurs de 2-3 zile. Plăţile realizate din contul MyEnel se înregistrează în aceeaşi zi. De asemenea, dacă plata facturii anterioare nu a fost procesată corect, atunci suma de pe aceasta va aparea ca restanta pe factura viitoare.