Clientilor ENGIE le este Adusa in ATENTIE o foarte IMPORTANTA Informare

Clientilor ENGIE Adusa ATENTIE foarte IMPORTANTA Informare

ENGIE, una dintre cele mai mari companii din Romania de la care primesc romanii servicii de gaze naturale si energie electrica in momentul de fata, ii informeaza pe clientii din toata tara in legatura cu modul in care trebuie sa actioneze atunci cand au primit un preaviz de deconectare legat de neplata serviciilor.

ENGIE explica mai jos faptul ca intr-o asemenea situatie, trebuie sa contactam compania prin oricare dintre modalitatile care ne sunt puse la dispozitie, iar in oricare dintre ele, trebuie sa facem dovada platii integrale a serviciilor, in baza facturii care a fost emisa de catre companie pentru noi in prealabil.

Explicatiile pe care le puteti vedea mai jos de la ENGIE Romania sunt esentiale pentru a putea evita situatia in care vom avea suspendata livrarea serviciilor de catre companie, asa ca merita sa fim foarte atenti la ceea ce se intampla, si sa confirmam plata tuturor facturilor emise de catre companie de-a lungul timpului.

ENGIE Romania incearca sa ii ajute pe clientii din Romania sa isi dea seama rapid ceea ce au de facut daca se afla intr-o situatie in care pot ajunge sa aiba suspendata furnizarea oricaror servicii, iar asta pentru ca reluarea furnizarii lor nu e tocmai simpla, deci e bine sa stim din timp tot ceea ce se intampla cand se face deconectarea.

Pentru a evita astfel de situații neplăcute, te rugăm să achiți în cel mai scurt timp posibil sumele restante pentru care a fost emis preavizul de deconectare. Odată achitată restanța contactează-ne prin oricare dintre următoarele modalități. În oricare dintre situații vei avea nevoie de dovada plății integrale a restanței. Sună-ne la numărul de Call Center 021.9366, disponibil de luni până vineri în intervalul orar 08:30-19:00.

Asigură-te că vei avea la îndemână dovada plății. Scrie-ne pe formularul de contact online, pentru a trata cu prioritate solicitarea ta, te rugăm să alegi subiectul Confirmare/Dovadă plată din categoria Solicitări privind plățile și nu uita să anexezi dovada plății la mesajul tău. De asemenea, poți veni cu dovada plății în cel mai apropiat centru de relații clienți.