E.ON: Ce Informare IMPORTANTA este Transmisa Clientilor din TOATA Romania

EON Ce Informare IMPORTANTA Transmisa Clientilor TOATA Romania

E.ON, important grup de energie de care multi romani sunt dependenti in momentul de fata pentru livrarea de energie si gaze naturale, le transmite clientilor romani o informare foarte importanta cu privire la ceea ce pot face pentru a nu plati bani locatiile in care nu locuieste efectiv vreo persoana.

E.ON explica mai jos ca in aceasta situatie, conventia de consum este cea care ne poate ajuta sa evitam sa platim vreun ban pentru orice fel de abonament, sau orice fel de alte taxe care sunt in mod normal percepute de catre companie, deci putem sa ne scutim de orice fel de pierderi de bani in locuintele nelocuite.

Pentru a seta valoarea conventiei de consum, cei de la E.ON Romania ne recomanda sa intram in platforma MyLine, si sa alegem acolo valoarea lunara de consum pentru locatia noastra, iar asta pentru ca aceasta este una dintre cele mai simple metode prin care putem seta valoarea de consum pentru locatia noastra.

E.ON Romania ofera acest sfat pentru a-i ajuta pe romani sa evite plati in avans pentru consumul de energie electrica si gaze naturale, iar asta pentru ca banii platiti in lipsa unei conventii de consum ar fi oricum returnati in urma regularizarilor care se fac de catre companie, pentru verificarea consumului.

Nu consumi, nu plătești, cu convenția de consum. Pentru un imobil nelocuit, unde nu ai consum, îți recomandăm să setezi „Convenția 0”. Adică, nu vei mai primi facturi decât după citirea contorului de către Operatorul de Distribuție, o dată la 3 luni. Astfel, nu vei mai plăti facturi de estimare inutil.

Poți activa „Convenția de consum 0” cu un singur click în contul tău E.ON Myline. Convenția de consum este răspunsul pentru tine. Poți seta Convenție 0 rapid în contul E.ON Myline și astfel, vei primi doar facturi de regularizare, la 3 luni, după citirea contorului de către Operatorul de Distribuție. Astfel, nu mai faci plăți inutile în avans.