Explicatia E.ON foarte IMPORTANTA despre care sunt Informati Clientii Romani

Explicatia EON IMPORTANTA care sunt Informati Clientii Romani

E.ON aduce in imediata atentie a milioanelor de clienti din toata Romania, la ora actuala, o masura pe care ar trebui sa o puna in aplicare toti cei care beneficiaza de servicii de energie electrica si gaze naturale de la companie, iar asta pentru ca le vorbeste despre importanta transmiterii indexului autocitit, pentru a evita facturile de regularizare cu valori mari, emise de 2 ori pe an de companie.

E.ON explica mai jos faptul ca fiecare loc de consum are o perioada de 7 zile calendaristice in care poate transmite indexul autocitit pentru inregistrare in sistemele companiei, iar cea mai simpla metoda prin care poate fi transmis acesta este platforma E.ON MyLine, iar asta pentru ca in doar cateva secunde putem sa ii spunem companiei care este valoarea acestui indx inregistrat in locul de consum.

In baza valorilor pe care noi le transmitem lunar, cei de la E.ON Romania vor emite si facturi corespondente, astfel ca in momentul in care se face verificarea locatiei noastre, pentru ca un reprezentant al companiei sa verifice consumul de pe contor, si sa confirme ca noi am transmis date exacte, factura de regularizare emisa in baza acestei verificari, nu ar trebui sa impuna vreo plata suplimentara.

E.ON Romania nu este singura companie care actioneaza intr-un asemenea mod, toate facand fix acelasi lucru, astfel ca merita sa fim foarte atenti la ceea ce se intampla, pentru a ne asigura de faptul ca nu platim mai mult decat trebuie, pentru consumul de energie care este inregistrat pentru locul nostru de consum, in baza energiei pe care o primim de la companie la ora actuala in Romania.

Transmiterea indexului autocitit de pe contorul de electricitate și/sau gaz duce la facturarea exactă a consumului realizat. Astfel, eviți diferențele mari cu + sau – de la regularizare. Fiecare loc de consum are alocat un interval de 7 zile calendaristice în care poți transmite indexul, înaintea datei de emitere a facturii. Acest interval îți apare pe factura de consum și în contul E.ON Myline.

Diferențele de consum înregistrate între două citiri efectuate de către Operatorul de Distribuţie sunt evidențiate în factura trimestrială de regularizare: fie ca diferență de plată, fie ca plată în avans, după caz.