Electrica: Masura Formala de ULTIM MOMENT in Aplicare pentru MILIOANE de Clienti Romani

Electrica a luat o masura formala de ultim moment pentru clientii din toata Romania, ea fiind in aplicare pentru milioane de romani din toata tara.

Electrica Masura Formala ULTIM MOMENT Aplicare MILIOANE Clienti Romani

Electrica, grupul de energie foarte mare din Romania, cu un umar si mai mare de clienti care beneficiaza de serviciile sale la nivel national, aduce in imediata noastra atentie o masura formala despre care trebuie sa stie toti oamenii. Daca sunteti client al celor de la Electrica, atunci e bine sa stiti care sunt procedurile ce trebuie indeplinite in situatia in care se intampla sa fim deconectati de la reteaua de energie electrica pentru locurile de consum unde beneficiem de servicii.

Electrica explica in mod oficial mai jos faptul ca, in situatia in care exista facturi neplatite pentru un loc de consum, se poate merge la deconectarea acelui loc de consum de la retea, in baza prevederilor legale in vigoare. Pentru a se evida o situatie de acest gen, cei de la Electrica ne spun ca putem sa anuntam compania in legatura cu achitarea facturilor care ne-au fost emise, astfel incat sa nu ajungem in situatia de a ramane fara curent electric, sau gaze naturale.

Electrica: Masura Formala de ULTIM MOMENT in Aplicare pentru MILIOANE de Clienti Romani

Electrica ne pune la dispozitie un formular unic de contact, sau o adresa de email speciala, prin care putem face notificari privind achitarea facturilor emise de catre companie, aceasta fiind solutia cea mai buna pentru a le achita. Daca se trimite dovada de plata catre cei de la Electrica, atunci compania nu va face deconectarea locului de consum pentru serviciile pe care le ofera, dar e important ca acea confirmare de plata sa fie trimisa in timp util.

Electrica spune ca, in cazul in care s-a facut deja o deconectare pentru un loc de consum, atunci dupa trimiterea confirmarii platii, se poate face reconectarea, doar ca va trebui achitata contravaloarea procedurilor de deconectare si reconectare. Aceste costuri sunt suportate in totalitate de catre clientul care a trecut prin aceasta procedura, conform celor de la Electrica, iar asta pentru ca acesata este procedura obisnuita in situatiile de acest gen.

Electrica are pe website-ul sau mai multe informatii cu privire la ceea ce ar trebui sa stie oricare dintre clienti pentru situatiile de acest gen, asa ca este important sa fim atenti la toate detaliile oferite.