Raiffeisen Romania: Clientii ATENTIONATI Oficial, Informarea de ULTIM MOMENT a Bancii

Raiffeisen Romania isi atentioneaza in mod oficial clientii, printr-o informare de ultim moment a bancii, cu privire la masurile importante luate.

Raiffeisen Romania Clientii ATENTIONATI Oficial Informarea ULTIM MOMENT Bancii

Raiffeisen Romania, institutie financiara din Romania cu un numar foarte mare de clienti care beneficiaza la ora actuala de serviciile sale in diverse regiuni ale tarii, isi atentioneaza in mod oficial beneficiarii serviciilor in legatura cu o informare de ultim moment. In cadrul website-ului celor de la Raiffeisen Romania, a fost publicate o serie de informatii cu privire la o serie de servicii care sunt indisponibile in momentul de fata si pot afecta experienta clientilor.

Raiffeisen Romania le spune romanilor ca Raiffeisen Smart Mobile, Raiffeisen Online, SmartToken pentru persoane fizice si Raiffeisen Business sunt partial disponibile in momentul de fata, deci utilizarea lor se face cu dificultate, din pacate. Problemele pe care Raiffeisen Romania le intampina cu aceste servicii ar trebui sa ne dea foarte clar de inteles ca, in cazul in care avem nevoie sa le folosim, exista o posibilitate foarte mare ca ele sa nu functioneze asa cum ne asteptam.

Raiffeisen Romania: Clientii ATENTIONATI Oficial, Informarea de ULTIM MOMENT a Bancii

Raiffeisen Romania Clientii ATENTIONATI Oficial Informarea ULTIM MOMENT Bancii servicii partial disponibile

Raiffeisen Romania stie foarte bine ca exista multi romani care depind de aceste servicii in fiecare zi, astfel ca a le oferi cu functionalitate completa tot timpul este ceva important pentru foarte multe persoane din toata Romania. Din pacate, cei de la Raiffeisen Romania nu spun ce anume sta la baza acestor intreruperi ale functionalitatii, adica daca este vorba despre probleme de functionare ale serviciilor, sau daca se fac lucrari pentru imbunatatirea lor.

Raiffeisen Romania implementeaza totusi schimbari bune pentru clienti cu aproape fiecare actualizare pe care o face, astfel ca nu este exclus sa vedem si vesti foarte bune in urma acestor lucrari, chiar daca acum ele ne deranjeaza. Asta inseamna ca va trebui sa asteptam pana in momentul in care lucrarile vor fi finalizate, pentru a sti ce anume este oferit noi si cat de departe va merge Raiffeisen Romania cu imbunatatirile pentru serviciile sale.

Raiffeisen Romania nu este singura banca la care vedem in mod constant lucrari de mentenanta pentru serviciile online, iar in general ele vin cu vesti foarte bune dupa ce sunt finalizate de catre companii.