ATENTIONARE Oficiala a ENEL/PPC Energie care Vizeaza MILIOANELE de Clienti din Romania

ENEL/PPC Energie a emis o atentionare oficiala care vizeaza milioane de clienti din toata Romania, iata ce masuri sunt puse in aplicare de acum.

ATENTIONARE Oficiala ENEL PPC Energie Vizeaza MILIOANELE Clienti Romania

ENEL/PPC Energie, a emis o atentionare oficiala care vizeaza milioane de clienti din toata Romania, iar asta pentru ca in atentia tuturor sunt aduse masurile pe care compania le-a luat in aceasta perioada si din cauza carora unele servicii oferite clientilor sunt indisponibile pentru o perioada limitata de timp.

ENEL spune ca platforma myEnel, dar si website-ul sau, vor deveni indisponibile incepand din cursul zilei de maine, din cauza unor lucrari de mentenanta care vor face tranzitia lor catre noul website al PPC Energie, dar si noua aplicatie mobila, toata lumea urmand a fi redirectionata acolo din 10 aprilie 2024.

Stim deja de ceva vreme ca PPC Energie vrea sa faca rebranding-ul companiei ENEL Romania, pe care a cumparat-o in cursul anului trecut, iar asta inseamna inclusiv schimbari pentru website-ul si aplicatia folosite de catre milioane de romani in fiecare an, pentru a afla informatii despre servicii, contracte, sau facturi.

ATENTIONARE Oficiala a ENEL/PPC Energie care Vizeaza MILIOANELE de Clienti din Romania

ENEL Romania va deveni oficial PPC Energie incepand cu data de 10 aprilie 2024, schimbandu-se inclusiv unele date de contact, cum ar fi adresa de email folosita pentru comunicarea cu angajatii companiei in orice moment, asa ca este important sa stie toata lumea inclusiv aceste infomatii foarte importante.


În aceste zile, lucrăm la noile versiuni de site și ale aplicației myEnel. Astfel, site-ul enel.ro și aplicația MyEnel vor deveni indisponibile începând cu data de 9 aprilie, ca urmare a pregătirii trecerii la noul site și la noua aplicație mobilă. Începând cu 10 aprilie, cei care accesează vechiul site vor fi redirecționați către PPC Energie.

Cei care vor să acceseze aplicația web vor putea face lucrul acesta începând cu 10 aprilie, la adresa myppc.ppcenergy.ro, iar utilizatorii de sisteme de operare Android și iOS vor putea descărca noua aplicația myPPC în zilele urmăatoare.

În plus, de la aceeași dată, dacă ai nevoie să ne contactezi prin e-mail, noile adrese de e-mail pentru clienți vor fi contact-energiemuntenia @ ppcgroup.com, pentru clienții PPC Energie Muntenia, respectiv contact-energie@ppcgroup.com, pentru clienții PPC Energie. Numărul de telefon al serviciului de relații cu clienții rămâne neschimbat, 021.9977.