E.ON: 2 Informari Oficiale de ULTIM MOMENT in Atentia Clientilor din Romania

E.ON 2 Informari Oficiale ULTIM MOMENT Atentia Clientilor Romania

E.ON a emis doua informari importante despre care trebuie sa stie clientii din toata Romania, iar asta deoarece compania vorbeste despre informatii pe care ar trebui sa le cunoasca toti cei care au mai multe locuri de consum la aceeasi adresa se pot confrunta cu dificultati in identificarea acestora in procesul de transmitere a indexului sau pentru facturi si plati.

E.ON, pentru a veni in ajutorul clientilor, ofera o solutie rapida si eficienta: editarea locurilor de consum prin contul E.ON Myline, oferind posibilitatea de a adauga un alias diferit pentru fiecare locatie, astfel incat fiecare loc de consum sa fie usor de identificat.

E.ON spune ca tot ce trebuie sa faca oricare dintre clienti este sa acceseze contul lor E.ON Myline, sa navigheze la sectiunea “Contul meu” – “Clienti si locuri de consum” – “Locuri de consum”, apoi sa apese pe setari si pe iconita de editare. In campul “Alias” se completeaza denumirea dorita pentru locul de consum, iar modificarile se salveaza. Aceste masuri ajuta clientii sa gestioneze mai eficient locurile de consum si sa elimine confuziile legate de facturare sau transmiterea indexului.

E.ON: 2 Informari Oficiale de ULTIM MOMENT in Atentia Clientilor din Romania

E.ON adreseaza si nevoile prosumatorilor, adica acei clienti care nu doar consuma energie, ci si produc. In calitate de prosumator, clientii vor plati pentru energia consumata (energia pe care o cumpara) si vor incasa pentru energia produsa (energia pe care o vand). Acest sistem ofera flexibilitate si posibilitatea de a beneficia financiar de pe urma energiei produse in exces.

Prosumatorii vor primi doua tipuri de facturi. Factura de consum se emite lunar si este una de citire, deoarece la locul de consum este instalat un contor inteligent care transmite de la distanta indexul inregistrat. Factura de report contine energia produsa, livrata si necompensata sau energia reportata. Aceasta factura se emite doar in situatia in care prosumatorul a produs mai multa energie decat a consumat.

E.ON isi propune sa simplifice si sa eficientizeze experienta utilizatorilor, asigurandu-se ca gestionarea energiei consumate si produse devine mai usoara pentru fiecare client. Solutiile propuse au in vedere atat nevoile clientilor clasici, cat si pe cele ale prosumatorilor, contribuind la o administrare mai buna a energiei si la un control mai eficient al costurilor.

author avatar
Redactia iDevice.ro